نسخه چاپی

باشگاه "بایرن مونیخ" مسجد می سازد

عکس خبري -باشگاه "بايرن مونيخ" مسجد مي سازد

"بایرن مونیخ" اعلام كرده كه 85 درصد از هزینه های ساخت این مسجد را پرداخت خواهد كرد و مابقی آن را برای مشاركت بازیكنان و دیگر مسلمانان و علاقمندان به همكاری در چنین كار نیكویی رها می كند.

به گزارش نما به نقل از شيعه آنلاين،‌ مديريت باشگاه فوتبال "بايرن مونيخ" آلمان اعلام کرد که قصد دارد در ورزشگاه "اليانز ارينا" که متعلق به اين باشگاه است، مسجد بسازد.

گفتني است با ساخته شدن اين مسجد، "بارين مونيخ" اولين باشگاه ورزشي اروپايي خواهد بود که براي خود مسجدي اسلامي ساخته است.

ناگفته نماند باشگاه "بايرن مونيخ"، پس از درخواست "بلال ريبيري" بازيکن مسلمان فرانسوي تبار اين باشگاه براي ساخت اين مسجد، چنين تصميمي را گرفته است.

پس از موافقت "بايرن مونيخ" با اين درخواست، "بلال ريبيري" طي اظهاراتي در اين باره گفت: هنگامي که چنين درخواستي را از مسئولان باشگاه مي کردم،‌ هيچگاه پيش بيني نمي کردم با آن موافقت کنند.

او همچنين افزود:‌ "بايرن مونيخ" اعلام کرده که 85 درصد از هزينه هاي ساخت اين مسجد را پرداخت خواهد کرد و مابقي آن را براي مشارکت بازيکنان و ديگر مسلمانان و علاقمندان به همکاري در چنين کار نيکويي رها مي کند.

قابل ذکر است "کريم بنزيما" بازيکن فرانسوي باشگاه "رئال مادريد" اسپانيا حدود سه ماه پيش مبلغ 3 مليون يورو براي ساخت يک مسجد اسلامي در شهر "ليون" فرانسه اهدا کرد.

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...