نسخه چاپی

بالاخره حكم فرد متهم به مسیحی كردن دختر عربستانی صادر شد

دادگاه كیفری شهرستان "الخبر" در شرق عربستان سعودی، یك فرد عربستانی و لبنانی را به اتهام مشاركت در قاچاق یك دختر عربستانی به بیروت و مسیحی كردن او، به تحمل هشت سال حبس و پانصد ضربه شلاق محكوم كرد. به گزارش شفقنا، "حمود الخالدی" وكیل خانوادگی این دختر گفت: متهم اول كه یك فرد لبنانی است به شش سال حبس و تحمل سیصد ضربه شلاق و متهم دوم كه یك عربستانی است به تحمل دو سال زندان و دویست ضربه شلاق محكوم شدند.



دادگاه كيفري شهرستان "الخبر" در شرق عربستان سعودي، يك فرد عربستاني و لبناني را به اتهام مشاركت در قاچاق يك دختر عربستاني به بيروت و مسيحي كردن او، به تحمل هشت سال حبس و پانصد ضربه شلاق محكوم كرد. به گزارش شفقنا، "حمود الخالدي" وكيل خانوادگي اين دختر گفت: متهم اول كه يك فرد لبناني است به شش سال حبس و تحمل سيصد ضربه شلاق و متهم دوم كه يك عربستاني است به تحمل دو سال زندان و دويست ضربه شلاق محكوم شدند.

حكم صادره عليه اين دو متهم پس از 14 جلسه رسيدگي دادگاه به اين قضيه جنجال برانگيز كه از بهار سال گذشته شروع شده بود و پس از آنكه از فرار يك دختر 33 ساله به خارج از كشور و مسيحي شدن وي خبر داده شد، صورت مي‌گيرد. اطلاعات منتشره در آن زمان اعلام كردند كه دادستان پس از دادخواست اين دختر و پدر وي عليه متهمان به اتهام مسيحي‌سازي دختر 28 ساله خود و تغيير دين وي و مجبور كردنش به پذيرفتن دين مسيحي، اين قضيه را به دادگاه الخبر ارجاع داد.

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...