نسخه چاپی

پیشنهاد یك تیم چینی به مهاجم استقلال

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینكه از یك باشگاه چینی پیشنهاد دریافت كرده است گفت: هنوز رفتنم به فوتبال چین قطعی نشده است.

آرش برهانی با اشاره به پیشنهاد یک باشگاه چینی به وی اظهار کرد: صحبت هایی در این زمینه صورت گرفته ولی هنوز چیزی قطعی نشده است. من فعلا تمام فکرم را برای بازی با الشباب گذاشته ام و بحث حضورم در فوتبال چین در مرحله بعدی قرار دارد. باید بازی با الشباب به پایان برسد و پس از آن تمامی جوانب را در خصوص پیشنهاد تیم چینی بررسی می کنم و بهترین تصمیم را می‌گیرم.وی در خصوص دیدار مقابل الشباب امارات عنوان کرد: به نظرم بازی خیلی مشکلی داریم الان در حساس‌ترین برهه استقلال قرار گرفته‌ایم. یک اشتباه می‌تواند استقلال را حذف کند و زحمات یک مجموعه را بر باد دهد.

مهاجم تیم فوتبال استقلال با تاکید بر اینکه تلاش ما این است در باد قهرمانی لیگ نخوابیم، خاطرنشان کرد: البته مراسم قهرمانی و فتح لیگ را کاملا فراموش کرده‌ایم. این روزها تمام ذهن ما به بازی روز چهارشنبه برابر الشباب معطوف است.

وی همچنین افزود: باید کار الشباب را در امارات تمام کنیم، در چند روز اخیر کادر فنی تلاش زیادی کرد و مدام در خصوص شرایط تیم حریف به ما توضیح داد. مربیان ما می‌خواهند تحت هیچ شرایطی الشباب را دست کم نگیریم.

برهانی در پایان گفت: این درست که بازی برگشت در تهران است و هواداران ما را تنها نمی گذارند ولی بهتر است در امارات کار را تمام کنیم تا در تهران استرسی برای دیدار برگشت نداشته باشیم.

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...