نسخه چاپی

خبر نقدی از پیشنهاد بسیج به دولت

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینكه پیشنهادات بسیج به دولت در راستای اقتصاد مقاومتی به دولت آینده نیز داده می شود، تصریح كرد: می توان كارهای زمین مانده را كه در سطح استان كم نیستند با مشاركت بسیجیان اجرا كرد.


به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج، سردار محمدرضا نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جلسه مشترک مسئولان بسیج سازندگی، بسیج مهندسین کشاورزی و جهاد کشاورزی استان گیلان برگزار شد، گفت: حماسه اقتصادی یعنی منحنی رشد پله‌ای تبدیل به منحنی عمودی با شیب تند شود و از آنجا که مقام ولایت، مقام حکمت می‌باشد، این کار شدنی است.

نقدی با اشاره به سخن امام خامنه ای مبنی بر استفاده از مردم برای حل مشکلات اظهار داشت: آوردن مردم به صحنه و فعال کردن ظرفیت های بلااستفاده در جهاد اقتصادی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه پیشنهادات بسیج به دولت در راستای اقتصاد مقاومتی به دولت آینده نیز داده می شود، تصریح کرد: می توان کارهای زمین مانده را که در سطح استان کم نیستند با مشارکت بسیجیان اجرا کرد و همچنین از ثروت های کوچک مردمی برای ایجاد فعالیت های تولیدی بهره برد.

وی یکی از کارهای مهم در حماسه اقتصادی را کاهش فاصله کشاورزان با کشاورز نمونه دانسته و تاکید کرد: می توان با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و بسیج مهندسین کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی به تبیین و انتقال تجربیات کشاورز نمونه به سایر کشاورزان کشور در کمترین زمان پرداخت تا تولید داخلی تقویت شود.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بر ترویج های گسترده مردمی بین کشاورزان توسط بسیج برای خلق حماسه اقتصادی تاکید کرد و ادامه داد: سختی کشیدن لازمه خلق حماسه است و بسیج می تواند دوره های ترویجی ده ساله کشاورزی را طی یک سال در سراسر کشور انجام دهد.

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...