نسخه چاپی

احمدی‌نژاد مانع پرسپولیسی شدن جلالی!

مجید جلالی می گوید: در سال 86 هم طی جلسه‌ای كه با آقای حبیب كاشانی داشتم ایشان مرا دعوت كرد به باشگاه تا با هم صحبت كنیم اما بعد از آن از من عذرخواهی كردند و به من گفتند آقای احمدی نژاد گفته مربی باید افشین قطبی باشد.

به گزارش نما، مجید جلالی کماکان از موضوع حضور در پرسپولیس ابراز بی‌اطلاعی می‌کند. سایت گل با او درباره احتمال مربیگری در پرسپولیس صحبت کرده است:

آقای جلالی این روزها صحبت از حضور شما در پرسپولیس است. نظری در مورد این اتفاق دارید؟

من در 8 سال گذشته 6 بار در لیست مربیان پرسپولیس بوده ام و 3 بار به طور رسمی با مدیران وقت پرسپولیس صحبت کردم اما بعد از آن همیشه اتفاقات جالبی افتاده...

می‌توانیم بپرسیم چه اتفاقاتی و با چه کسانی صحبت کردید؟

من برای اولین بار در سال 84 بود که با آقای پروین به طور رسمی صحبت کردم و به توافق نهایی رسیدم و قرار بود فردا سر تمرین بروم، نمی‌دانم چرا فردای آن روز همه چیز برعکس شد. در سال 86 هم طی جلسه‌ای که با آقای حبیب کاشانی داشتم ایشان مرا دعوت کرد به باشگاه تا با هم صحبت کنیم اما بعد از آن از من عذرخواهی کردند و به من گفتند آقای احمدی نژاد گفته مربی باید افشین قطبی باشد. در مرتبه سوم در سال 88 بود که با آقای عباس انصاری‌فر طی دعوتی که از من کردند در یک جلسه رسمی با هم صحبت کردیم و قرار شد حکم مربی‌گری من را در بعداز ظهر آن روز بدهند اما ایشان را در همان بعداز ظهر عزل کردند.

اتفاقات خیلی جالبی بوده، آیا امسال هم این اتفاق می‌افتد؟

نمی‌دانم، اما به خاطر همین اتفاقات است که دوست ندارم در مورد موضوعی که هنوز هویت نگرفته است حرف بزنم. دلم نمی‌خواهد در مورد این موضوع صحبت کنم و ترجیح می‌دهم همه چیز را به دست تقدیر بسپارم.

صحبت از حضور آقای مایلی‌کهن است و ایشان گویا علاقه زیادی دارند که شما به عنوان سرمربی در کنار ایشان حضور داشته باشید. یا حداقل در کادر ایشان باشید. آیا صحت دارد؟

من رابطه خوبی با آقای مایلی‌کهن دارم اما واقعیت این است که از موضوع اطلاعی ندارم و بهتر از در مورد چیزی که اطلاع ندارم حرفی نزنم.

به نظر شما برای پرسپولیس مربی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

خود مدیریت بهتر می‌تواند تشخیص دهد و در طول این سالها به دفعات تست کرده‌اند و فکر کنم جواب سوال شما را در این چندین سال فهمیده‌اند.

آیا پیشنهاداتی از سایر تیم‌ها دارید؟

من با دو باشگاه به طور رسمی حرف زدم و با یکی از آنها ظرف 24 یا 48 ساعت آینده ممکن است به توافق برسم.

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...