نسخه چاپی

جلسه انتخاب سرمربی جوانان بی‌نتیجه ماند!

جلسه انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان باز هم بی‌نتیجه ماند اما برگزاری اردوی تیم ملی نوجوانان در آلمان قطعی شد.

ميرشاد ماجدي با بيان اين مطلب درباره نتيجه جلسه امروز (دوشنبه) خود با علي کفاشيان درباره انتخاب سرمربي تيم ملي فوتبال جوانان اظهار کرد: در اين جلسه باز هم صحبت‌هايي درباره ويژگي‌ها و شرايط سرمربي تيم جوانان مطرح شد اما باز هم بي‌نتيجه تمام شد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا ، وي افزود: کفاشيان گفت که از انتخابي که کميته جوانان و دبيرکل فدراسيون داشته باشند، حمايت خواهد کرد اما تاکيد داشت که شرايط فدراسيون با باشگاه‌ها متفاوت است و قطعا نمي‌توانيم دستمزدي را که مربيان معروف و معتبر در باشگاه‌ها مي‌گيرند، پرداخت کنيم. از طرفي براي فدراسيون مهم است که مربي انتخاب شده حتما سابقه کار با بازيکنان و تيم‌هاي پايه را داشته باشد.

ماجدي در پاسخ به اين‌که آيا گزينه مدنظرتان را مطرح کرديد و آيا مخالفت کفاشيان به خاطر شرايط مالي او بود، تصريح کرد: من با مربي مدنظرم درباره مسايل مالي صحبت نکردم و طبيعتا درباره عدد و رقم مشخصي هم با کفاشيان حرف نزديم اما مربياني که در سطح اول فوتبال در باشگاه‌ها کار مي‌کنند و در ليگ برتر کارنامه دارند، طبيعتا دستمزدي بيش از حد توان پرداختي فدراسيون دارند.

وي درباره نتيجه گفت‌وگويش با کفاشيان گفت: اگرچه باز هم در اين جلسه تاکيد داشتم، انتخاب سرمربي تيم جوانان و تشکيل اين تيم چون نياز به کار استعداديابي دارد، خيلي دير شده اما براي اين کار موانعي وجود دارد که بايد برطرف شود. نهايتا مقرر شد جلسه آخر را هفته آينده داشته باشيم و پس از مذاکره با گزينه‌هاي مدنظر، آنها را در جلسه طرح و درباره يکي از آنها به نتيجه برسيم اما امروز محمد مايلي‌کهن هم دقايقي آنجا بود که برخي فکر مي‌کردند، انتخاب ما براي تيم جوانان اوست که همين جا اعلام مي‌کنيم چنين نيست و مايلي‌کهن براي کار ديگري به فدراسيون آمده بود.

سرپرست کميته جوانان در عين حال از قطعي شدن اردوي تيم ملي نوجوانان در امارات و انجام پنج يا شش مسابقه تدارکاتي خبر داد و گفت: از الان تمام مقدمات برگزاري اين اردو آغاز شده و تيم نوجوانان احتمالا ماه آينده به آلمان مي‌رود. اين‌که آنجا با تيم‌هاي ملي يا باشگاهي بازي کنيم، هنوز مشخص نيست اما از نظر کمي، پنج يا شش بازي را قطعا خواهيم داشت تا تيم نوجوانان در آستانه جام‌جهاني به آمادگي و تجربه بيشتري برسد. در جلسه امروز علي دوستي‌مهر، سرمربي تيم نوجوانان هم حضور داشت و گزارشي را درباره اردوي اين تيم در امارات ارائه کرد.

۱۳۹۲/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...