نسخه چاپی

عضو هيات رئيسه كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي مجلس:

كشورهای حوزه خلیج فارس از پروژه ایران هراسی پرهیز كنند

عکس خبري -کشورهاي حوزه خليج فارس از پروژه ايران هراسي پرهيز كنند

عضو هیات رئیسه كمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان این مطلب كه كشورهای حوزه خلیج فارس باید از پرداختن به مسئله ایران‌هراسی پرهیز كنند، گفت: كشورهای حوزه خلیج فارس بهتر است به آغوش ایران پناه بیاورند زیرا ایران مطمئنا دوست و همسایه خوبی برای آنها خواهد بود.

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل، سرعین و نمین در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به اقدام امارات متحده عربی در مورد همکاری با رژیم صهیونیستی علیه ایران گفت: این اقدام از سوی امارات اقدام محکومی است؛ دولت امارات به این دلیل که می‌خواهد خود را به رژیم صهیونیستی نزدیک کند، ماهیت‌اش را زیر سوال می‌برد.

وی ادامه داد: شایسته است که امارات متحده عربی واقعیت را بپذیرد و بر جمهوری اسلامی ایران به عنوان عامل ثبات منطقه حساب باز کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان این مطلب که کشورهای حوزه خلیج فارس باید از پرداختن به مسئله ایران‌هراسی پرهیز کنند، اظهار داشت: کشورهای حوزه خلیج فارس بهتر است به آغوش ایران پناه بیاورند زیرا ایران مطمئنا دوست و همسایه خوبی برای آنها خواهد بود.

گفتني است اخبار و گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از دولت قطر ـ که مدت‌ها ‌‌رسما و آشکار در پی شکل دادن به مناسبات و تحکیم روابط با رژیم اسرائیل بوده و در این زمینه حتی دیدارهایی میان امیر قطر با مقامات ارشد رژيم صهيونيستي انجام گرفت ـ اینک امارات متحده عربی نیز در پی برقراری روابط رسمی، هرچند هنوز مخفیانه‌ با این رژیم است.

همچنين در این رابطه، روزنامه اسرائیلی هاآرتص گزارش داده بررسی لايحه بودجه اين کشور، نشان می‌دهد دولت بنيامين نتانياهو يک دفتر نمايندگی سياسی جديد رژیم صهيونيستي را در يکی از اميرنشين‌های خليج فارس گشوده است؛ بررسی ‌هاآرتص از روی مفاد لايحه بودجه، نشان می‌دهد که دولت نتانیاهو برای اداره اين هيأت نمايندگی از سال ۲۰۱۰ بودجه اختصاص داده و دفتر را در نيمه سال ۲۰۱۲ فعال کرده است.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...