نسخه چاپی

تجربه، بزرگترين حامي نكونام بود؛

تیمهای اماراتی در كمین شماره 6

گرانقیمتترین بازیكن تاریخ باشگاه استقلال تهران؛ شاید این اولین توصیفی است كه میشود درباره جواد نكونام داشت؛ به خصوص كه قیمت كاپیتان تیم ملی به یكباره سه برابر هم شد!

به گزارش نما، حضور نکونام در استقلال حواشیای را ایجاد کرد اما در تمام این مدت، تجربه بزرگترین حامی شماره 6 بود. اما در هفته های پایانی لیگ اوجگیری دوباره جواد نکونام به غیر از اینکه در بازیهای پایان فصل لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به موفقیتهای استقلال در این رقابتها کمک زیادی کرد، میتواند در آستانه سه دیدار فوقالعاده حساس
تیم ملی در مرحله مقدماتی جام جهانی خبر خوبی برای کارلوس کرش باشد. با این حال در آستانه یک بازی مانده تا پایان فصل برای بازیکنان استقلال، بسیاری از آنها در تیررس رقبای داخلی و البته تیمهای عربی منطقه قرار گرفتهاند که جواد نکونام هم یکی از آنهاست. در حال حاضر نکونام سه پیشنهاد از تیمهای اماراتی دارد و با شرایط فعلیاش خیلی راحت میتواند به یکی از این پیشنهادها که قطعا رقم قراردادهایشان از استقلال و هر تیم دیگری در لیگ برتر خودمان بالاتر است، پاسخ مثبت دهد. نکونام قبل از رفتن به اسپانیا و اوساسونا هم مدتی در امارات بازی کرده است و بعد به لالیگا رفت و شش سال در یکی از بهترین لیگهای فوتبال دنیا حضور داشت. نکونام قبل از بازگشت به ایران با پیشنهاد دو میلیون یورویی الغرافه قطر مواجه شد که از آن گذشت تا شاید به عشق پدر و خانوادهاش آبی شود. او حتی در نیم فصل لیگ اخیر و در حالی که حتی از حضور در استقلال خوشحال نبود با پیشنهادهای خوبی از کشورهای عربی منطقه مواجه شد؛ اما در نهایت ماندنی و با استقلال قهرمان شد. حالا و بعد از اوجگیری نکونام در استقلال او مشتریان زیادی پیدا کرده است و تیمهای اماراتی خواستار به خدمتگیری او هستند و حتما پیشنهادهایی که به او شده چشمگیرتر از آن یک میلیون دلاری است که 8 سال پیش جواد را به آن سوی آبهای گرم خلیج فارس کشاند! در چنین شرایطی باید دید علی فتحاللهزاده که بابت رضایتنامه و قرارداد نکو مبلغی حدود یک میلیارد و نهصد و پنجاه میلیون هزینه کرد چگونه میتواند جواد را که حالا هم خوشحال است هم راضی از ماندن در استقلال، برای تمدید قراردادش متقاعد کند. شاید برای رسیدن به جواب باید تا بعد از بازیهای مقدماتی جام جهانی صبر کرد.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...