نسخه چاپی

عباس عبدي:

تا اطلاع بعدی از هرگونه اظهارنظر درباره انتخابات خودداری می‌كنم

عبدی معتقد است آرای منفی هاشمی بالاست. با این همه وی در یادداشت كوتاهی در وبسایت خود تأكید كرد كه با فشار دوستان كركره تحلیل را پایین می‌كشد.


به گزارش نما به نقل از کیهان، عباس عبدی در توضیح کوتاه خود نوشت: متأسفانه و شاید هم خوشبختانه پس از انتشار گفتگوی اخیر بنده، دوستانی که صادقانه در پی ایجاد جامعه‌ای بهتر هستند ناراحتی خود را، که در مواردی هم به عصبانیت تنه می‌زد ابراز داشتند و در نتیجه بنده نیز تا اطلاع بعدی از هرگونه اظهارنظر درباره انتخابات خودداری می‌کنم. روشن است باید مرز میان تحلیل و موضع‌گیری را محترم شمرد حالا که این مرز رعایت نمی‌شود چاره‌ای جز این که بطور موقت هم که شده کرکره تحلیل را هم پایین بکشیم نداریم. چون خلاف عقیده نوشتن را درست نمی‌دانم در نتیجه تا بهتر شدن فضا خدانگهدار. فقط یادداشتهای غیرانتخاباتی می‌نویسم. کامنتها را هم فقط به واسطه احترام به خوانندگان محترم و بدون هرگونه پاسخی که به این موضوع مربوط باشد منتشر می‌کنم.
ایجاد فضای اختناق و مجبور کردن فردی با مختصات عباس عبدی به سکوت و عدم ارائه تحلیل مخالف با سیاست‌های حزب مشارکت و اصلاح‌طلبان در حالی است که طی روزهای گذشته بیانیه‌هایی با امضای «حزب مشارکت»، «سازمان مجاهدین انقلاب» و مجمع روحانیون، با مضمون حمایت همه‌جانبه از به صحنه آمدن و نامزدی آقای هاشمی رفسنجانی منتشر شد. دو حزب مشارکت و مجاهدین، همان طیف تندرو دوره اصلاحات و بعد از آن بودند که چه در دوره سازندگی و چه در انتخابات سال 78 به شدت به هاشمی تاختند و به تدریج به پیشاهنگان ساختارشکنی تبدیل شدند. با این وصف ابهامی که هنوز پاسخ داده نشده این است که افراطی‌گری و رادیکالیسم کور این طیف چگونه با مدعای آقای هاشمی مبنی بر اینکه برای اعتدال علوی و نجات کشور از افراطی‌گری نامزد شده، قابل جمع است؟

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...