نسخه چاپی

یك هواپیمای مسافربری در مسكو دچار آتش سوزی شد

مسكو - خبرگزاری ریانووستی از آتش گرفتن یك فروند هواپیمای مسافری بویینگ 737 در فرودگاه 'وونوكوو' مسكو به هنگام نشستن بر باند فرود خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، این حادثه صبح امروز (شنبه) رخ داد و هواپیمای حادثه دیده حامل 140 مسافر بود كه از شهر 'استاوروپول' در جنوب روسیه به مقصد پایتخت این كشور پرواز كرده بود.
این گزارش حاكی است: هواپیمای مسافربری یاد شده به هنگام فرود در باند فرودگاه 'وونوكوو' از ناحیه بال چپ دچار آتش سوزی شد و بر اثر این حادثه چرخ های هواپیما نیز آسیب دیدند.
حادثه آتش سوزی هواپیما موجب شد كه فعالیت فرودگاه 'وونوكوو' در غرب مسكو از ساعت 7:48 تا 10 صبح امروز به وقت محلی متوقف شود.
گزارش های مقدماتی حاكی است كه این حادثه به دلیل از كار افتادن ترمز های هواپیما روی داده است.
بر پایه این گزارش، فعالیت در فرودگاه وونوكوو پس از خارج كردن هواپیمای بویینگ آسیب دیده از باند پرواز از سر گرفته شد.
در همین حال كانال تلویزیونی 'روسیه 24' نیز تصاویری از هواپیمای حادثه دیده را پخش كرد كه نیروهای امدادی و آتش نشانی آن را احاطه كرده بودند.
یكی از آتش نشانان حاضر در محل حادثه تایید كرد كه این حادثه بسیار خطرناك بوده است.
در بین مسافران هواپیمای حادثه دیده برخی از مقام های روس همچون 'آندری رازین' نماینده استان استاوروپول در دوما نیز به چشم می خوردند.
'رازین' در گفت و گو با ریانووستی اعلام كرد كه هواپیمای حادثه دیده تقریبا با مسافر پر بوده است، اما مسافران به موقع از هواپیما تخلیه شده اند.
تاكنون گزارشی درباره خسارات جانی یا مالی ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...