نسخه چاپی

راه‌اندازی شبكه موسیقی در سیما

مدیر مركز موسیقی حوزه هنری گفت: تلاش ما برای افزایش آثار تصویری در آینده بیشتر خواهد شد و در حال حاضر درصدد راه‌اندازی شبكه‌ای تلویزیونی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی هستیم تا تولید آثار تصویری را در اولویت كاری‌مان قرار دهیم.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری تسنیم، پیروز ارجمند پژوهشگر موسیقی، آهنگساز و مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در نشستی با حضور موسیقیدانان و فعالان این رشته هنری در قزوین، گفت: تعداد هنرمندان و هنرجویان موسیقی کلاسیک نسبت به گذشته چند برابر شده و جریانی پویا و رو به رشد در حوزه موسیقی کشور ایجاد شده است.
ارجمند ادامه داد: گویا تنها هنرمندان‌ رشته موسیقی هستند که اولویت‌شان ماندگاری و دوام موسیقی ایران است و برای این اولویت تلاش می‌کنند؛ هیچ دستگاهی این موضوع را در اولویت خود قرار نداده است.

مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری علاقه مردم به موسیقی و اقبال عمومی به آثار این رشته هنری را مزیت بزرگ خواهند و خاطرنشان کرد: نسل آهنگسازان مشتاق در کشور و تولید بیش از چهل اثر فاخر در هر ماه گواهی بر این موضوع است.

وی با بیان اینکه در مقایسه با سال گذشته تعداد آثار منتشر شده در حوزه موسیقی افزایش داشته است، افزود: تلاش ما برای افزایش آثار تصویری در آینده بیشتر خواهد شد و در حال حاضر درصدد راه‌اندازی شبکه‌ای تلویزیونی در صدا و سیمای جمهوری اسلامی هستیم تا تولید آثار تصویری را در اولویت کاری‌مان قرار دهیم.

این آهنگساز برگزاری کنسرت‌های موسیقی را از عوامل پایداری موسیقی ایرانی و اقبال عمومی به آن دانست و تاکید کرد: البته در حال حاضر نیاز اصلی در حوزه موسیقی، افزایش کمیت آثار تولید شده نیست بلکه نیاز ما تولید آثار با کیفیت است.

وی به تمرکززدایی فعالیت‌های موسیقیایی و توزیع آن در استان‌ها اشاره کرد و گفت: امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موسیقی در تهران به همه ایران تعلق دارد و همه هنرمندان استانی می‌توانند از امکانات مرکز موسیقی حوزه هنری در تهران برای ارتقای سطح موسیقی خود استفاده کنند.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...