نسخه چاپی

مايلي كهن: مربيگري در پرسپوليس كار هر كسي نيست

مایلی كهن : من را كاندیدا كردند

عکس خبري -مايلي کهن : من را کانديدا کردند

پیشكسوت فوتبال پرسپولیس گفت: «بعد از پروین تنها كسی باشم كه 14 سال در سال‌های 54 تا 68 به طور مستمر در پرسپولیس بازی كردم و كفش‌هایم را در این تیم آویختم.»

به گزارش نما به نقل از ایسنا محمد مایلی‌کهن پس از جلسه کانون مربیان ایران در این‌باره گفت: «ابتدا از همه همکارانم در این جمع تشکر می‌کنم. من کاندیدا نبودم اما مرا کاندیدا کردند. به من ناچیز لطف داشتند و از همه‌آنها متشکرم. امیدوارم بتوانیم در این‌جا از خواسته‌های به حق مربیان در سراسر ایران حمایت کنیم. من با همه وجود از حق آنها دفاع می‌کنم. طبعا انسان تا جایی که می‌تواند باید کار کند و به خواسته‌های به حق مربیان توجه کند. مواردی را هم در باب آموزش خواهیم داشت که البته موازی‌کاری با کمیته آموزش فدراسیون نخواهد بود. امیدواریم با نشست‌های مناسب، مربیان دارای علایق این‌چنینی را جذب کنیم.»


او در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره‌ی جوان‌گرایی و نتیجه‌گرا شدن لیگ ایران افزود: «ما موظفیم از کل فوتبال دفاع کنیم. ما بازیکنان پا به سن و باکیفیت هم در لیگ داریم و من اعتقاد دارم فوتبال ایران پویاست. علاقه‌مندان زیادی در این فوتبال حضور دارند. همه آنها مستعد هستند و فقط چشمی می‌خواهد که آنها را ببیند. لیگ امسالمان را بسیار پویا دیدم. جایی عنوان شده که من در سال 96 رنسانس ایجاد کرده‌ام. من اعتقاد دارم که مشکل دیده نشده‌ها نیست. ما باید تلاش کنیم آنها را ببینیم.»


پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره مربیگری پرسپولیس و احتمال حضور ابراهیم‌زاده در این تیم اظهار کرد: «من چند بار گفتم پرسپولیس تیم بزرگی است. فکر می‌کنم بعد از پروین تنها کسی باشم که 14 سال در سال‌های 54 تا 68 به طور مستمر در پرسپولیس بازی کردم و کفش‌هایم را در این تیم آویختم. 6-5 سال هم مربی در کنار آقای پروین بودم و بهترین نتایج را با آن تیم گرفتیم. اگر سرمربی پرسپولیس شوم خدا را شکر می‌کنم اما باید قبول کرد مربیگری در پرسپولیس کار بسیار سختی است. جدا از مسائل فنی بحث مدیریتی این تیم هم بسیار مهم است. از پس هرکسی برنمی‌آید. از سویی باید از پراکنده‌گویی جلوگیری کنیم تا زمان از دست نرود. این‌گونه نباشد که یک روز بگوییم خارجی می‌آوریم، یک روز بگوییم آقای ایکس می‌آید یا در جمعی از پیشکسوتان بگویند حتما سرمربی باید پرسپولیسی باشد. این‌جا جای گله و شکایت است. به هر حال دوست نداریم که باز شنیده شود پرسپولیس در ابتدای فصل اشتباه کرده است؛ چرا که از این مسائل سال گذشته هم لطمه خوردیم.»


او درباره شایعه پیوستنش به صبای قم بیان کرد: «از مسئولان صبا متشکرم اما تا این لحظه با من صحبتی نشده است.»


مایلی‌کهن در پاسخ به سوالی درباره مقایسه مربیان استقلالی و پرسپولیسی و عملکرد آنها گفت: «فرصت به همه داده نشده است. مثلا من اعتقاد دارم آقای گل‌محمدی بسیار خوب بود ولی متاسفانه ما همیشه دو، سه بازی آخر یک مربی را می‌بینیم. حتی در جلسه با آقای رویانیان هم گفتم ای کاش شما گل‌محمدی را نگه دارید، ولی ایشان گفتند که او استعفا داده است. من گفتم معنای این استعفا این است که اگر هیات مدیره یا مدیرعامل قبول کنند ادامه می‌دهم و اگر قبول نکنند می‌روم. آدم باید منصف باشد. گل‌محمدی در پرسپولیس خوب نتیجه گرفته بود و این‌جاست که باید حمایت می‌شد.»


او در پایان در پاسخ به این سوال که شنیده شده وزارت ورزش او را به رویانیان توصیه کرده است، اظهار کرد: «من درباره چیزهایی که نشنیده‌ام، نظری ندارم.»

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...