نسخه چاپی

ايسپا ارائه داد

آخرین نظرسنجی درباره حضور افراد غیرسیاسی در انتخابات

عکس خبري -آخرين نظرسنجي درباره حضور افراد غيرسياسي در انتخابات

بر اساس تازه‌ترین نظرسنجی انتخاباتی ایسپا، 73/1 درصد از مردم اعلام كرده‌اند با ثبت‌نام افراد غیرسیاسی و بدون داشتن سوابق اجرایی برای انتخابات ریاست جمهوری مخالفند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، در تمام دوره‌های گذشته انتخابات ریاست جمهوری علاوه بر افراد سیاسی که خبرساز شده‌اند، ساختمان وزارت کشور شاهد چهره‌هایی بوده که حضور آنها در ستاد انتخابات، باعث تفریح و سرگرمی خبرنگاران و مردم شده است، چهره‌هایی که در رفتار و کردار خود شاخص بودند و با سبیل خاص و دمپایی و پوشش عجیب شناخته می‌شوند.

بر اساس این گزارش، مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران(ایسپا) وابسته به جهاددانشگاهی از مردم در این باره اینگونه افراد پرسیده است: «در تمام دوره‌های ریاست جمهوری افراد غیر سیاسی بدون داشتن سوابق مناسب اجرایی به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری ثبت‌نام می‌کنند. نظر شما در این مورد چیست؟ »

بنابراین گزارش، در این نظرسنجی در مجموع 73/1 درصد از مردم اعلام کرده‌اند که با ثبت‌نام چنین اشخاصی کاملا مخالف و مخالف هستند.

مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران پس از تصویب کارگروه ویژه انتخابات ریاست جمهوری در جهاددانشگاهی به طور متناوب نظرسنجی‌هایی را انجام داده است که به زودی به طور کامل اطلاع‌رسانی می‌شود.

شایان ذکر است، علاقمندان برای کسب اطلاعات و آمار بیشتر این نظرسنجی می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی اوج به آدرس www.owj92.com مراجعه کنند.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...