نسخه چاپی

برنامه‌های رسانه‌های بیگانه برای هاشمی‌رفسنجانی

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینكه سیاست مگسی روزنه‌‌ای برای ورود غربی‌ها در انتخابات كشور است، گفت: رسانه‌های غربی با استفاده از این سیاست سعی دارند از چهره انقلابی هاشمی به نفع منافع خود استفاده كنند.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی اظهار داشت: تنها منشی که توانسته تمدن غرب را به چالش بکشاند نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی از مساجد آغاز شده و با نماز جماعت جمعه ادامه پیدا کرده، افزود: تمام حرکت‌ها در مصر، تونس، لیبی و نقاط دیگر توانسته انقلابی بر اساس ایران ایجاد کند.

عضو جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به سئوال مبنی بر تعلیق در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری گفت: بر اساس سخنان مقام معظم رهبری انتخابات در زمان معین خودش برگزار می‌شود و حتی یک لحظه تعلل در زمان برگزاری انتخابات به وجود نخواهد آمد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه دشمن سیاست مگسی دارد، متذکر شد: در سیاست مگسی افراد دچار مشکل و دشمنان از چهره زیبا و سالم برخی افراد به سود خود استفاده می‌کنند و در حال حاضر نیز این سیاست برای هاشمی‌رفسنجانی توسط رسانه‌های غربی و اطرافیانش در حال اجرا است.

ابراهیمی ادامه داد: چنانچه کاندیدای انتخاباتی با هم وحدت داشته باشند روزنه‌ای برای ورود غربی‌ها به وجود نمی‌آید.

وی ورود هاشمی‌رفسنجانی در سن 79 سالگی به عرصه انتخابات را احساس یک وظیفه شرعی برای اصلاح جامعه از سوی وی برشمرد و تصریح کرد: این نخستین دلیل برای ورود هاشمی‌رفسنجانی به صحنه است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جریان‌های مختلف در دولت نهم و دهم سیاه‌نمایی زیادی کرده‌اند، گفت: این جریانات سبب شده تا در هاشمی‌رفسنجانی این باور ایجاد شود‌ که تنها وی می‌تواند کشور را نجات دهد.

ابراهیمی با اشاره به احساسات هاشمی‌رفسنجانی برای حضور در صحنه انتخابات عنوان کرد: شاید زندانی بودن فرزندان وی سومین دلیل برای ورود او به عرصه انتخابات باشد.

وی با اشاره به حضور احمدی‌نژاد با مشایی در زمان ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ورود رئیس جمهور با کاندیدای انتخاباتی امر تازه‌ای در نظام بود که هیچ سابقه‌ای نداشت و این امر بدیع از رئیس جمهور فعلی بعید نبود.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه جامعه روحانیت در مقابل کاندیداهای انتخاباتی یا اعلام موضع می‌کنند یا مسکوت می‌مانند، اذعان داشت: جامعه روحانیت تنها مردم را توجیه می‌کند که افراد خوب و خدمتگزار را انتخاب کنند.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...