نسخه چاپی

زد و خورد بازیكنان بارسا

جرارد پیكه و الكس سانگ ستارگان بارسلونا در جشن قهرمانی و در حالی كه سوار بر اتوبوس رو باز بودند شروع به ضرب و شتم كردند.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، در حالی كه اتوبوس رو باز در اطراف شهر می گشت تا همراه با هوادران بارسلونا قهرمانی در لالیگا را جشن بگیرد كه این دو بازیكن به یكباره با هم درگیر شدند.

این كتك كاری در حال شدت گرفتن بود كه ' كارلس پویول' كاپیتان و ' ویكتور والدس' دروازه بان تیم میانه میدان را گرفتندو آن دو را از هم جدا كردند.

تصاویری كه از این صحنه ها گرفته شده نشان می دهد كه سانگ ابتدا بازوی پیكه را می گیرد و طوری گارد می گیرد كه گویی منتظر پاسخ به مشت های مدافع ملی پوش اسپانیا است.

بازیكن سابق منچستریونایتد هم كمی به عقب خم می شود تا از خود دفاع كند.

در عكسی دیگر سانگ درشرایطی كه پویول و والدس تماشاگر هستند، به صورت پیكه سیلی می زند.

بارسلونا امسال با ۱۰ امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادریدقهرمان لالیگا شد.

ابتدا تصور می شد كه این درگیری فیزیكی بیشتر جنبه شوخی داشته باشد ولی تصاویری كه از صحنه گرفته شده حكایت از یك دعوای جدی مقابل چشمان سرمربی دارد.

هرچند كه هیچ كس از مسئولان باشگاه بارسلونا در این باره اظهارنظر نكرده ولی سیاستمداران كاتالونیا از اینكه بازیكنان در ملا عام و در مقابل هواداران مشروب می خورند انتقاد كرده و آن را الگویی بد برای جوانانی كه شاهد این جشن هستند، دانسته اند.

پس از این جشن خیابانی، بازیكنان و كادر فنی بارسلونا شب گذشته در یك ضیافت شام شركت كردند ولی تصاویر نشان داد كه از سانگ در این میهمانی خبری نیست.

۱۳۹۲/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...