نسخه چاپی

نماينده مردم اروميه در مجلس شوراي اسلامي اعلام كرد

تحقیر جایگاه مهم ریاست جمهوری با تعدد كاندیداها

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تعدد كاندیداهای ریاست جمهوری به نوعی تحقیر جایگاه مهم ریاست جمهوری در كشورمان قلمداد شود.

به گزارش نما به نقل از فارس،عابد فتاحی ضمن ابراز تاسف از کثرت کاندیدهای منصب مهم ریاست جمهوری، اظهار داشت: آمدن هاشمی رفسنجانی در شرایط خاص کنونی به صحنه سیاسی کشور را به فال نیک می‌گیرم.

وی با اشاره به اینکه تعدد کاندیدهای ریاست جمهوری، آن هم تا ۶۸۶ نفر، اگر چه از یک سو نشانگر شور مردم و علاقمندی آن‌ها نسبت به مسایل سیاسی کشور است، اما می‌تواند به نوعی تحقیر جایگاه مهم ریاست جمهوری در کشورمان قلمداد شود.

فتاحی افزود: ریاست جمهوری منصب بسیار مهم و حساسی است که در هیچ جای دنیا عموما شاهد کاندیداتوری ۷۰۰ نفر برای ریاست جمهوری نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: بی شک آمادگی برای ریاست جمهوری نیازمند احراز شرایطی است که قطعا در یک مقطع زمانی خاص، تعداد بسیار کمتری از افراد دارای شرایط حداقلی آن خواهند بود، بنابراین احتمالا بسیاری از این کاندیداها شرایط لازمه را نداشته و با نظر شورای نگهبان رد صلاحیت می‌شوند.

فتاحی از آمدن مجدد هاشمی رفسنجانی در عرصه رقابت سیاسی کشور ابراز خرسندی کرد و افزود: حضور مرد ۷۹ ساله با تجربه در عرصه سیاسی کشور را یک نوع فرصت برای کشور قلمداد می کنم.

وی در ادامه اظهار داشت: لازم است مردم با هر سلیقه و نظر در انتخابات و صحنه‌های سیاسی کشور مشارکت داشته باشند تا ضمن حفظ شور و اشتیاق انتخاباتی در کشور، مناسب‌ترین فرد از نظر خود ملت بر کرسی ریاست جمهوری نشانده شود.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...