نسخه چاپی

جليلي

پس ازاعلام نظر شورای نگهبان،اخلاق را رعایت شود

عکس خبري -پس ازاعلام نظر شوراي نگهبان،اخلاق را رعايت شود

یك نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه افراد باید با رعایت اخلاق پایبند قانون اساسی باشند، اظهار كرد: كاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و طرفداران آنها پس از اعلام نظر شورای نگهبان، اخلاق و قانون را رعایت كنند.

به گزارش نما به نقل از افکارنیوز،اسماعیل جلیلی با تاکید بر ضرورت حضور تمام سلایق در انتخابات گفت: هرچقدر تنوع سلایق در کاندیداها بیشتر باشد، مشارکت مردم به تبع آن افزایش پیدا می‌کند؛ البته به این معنا نیست که اگر گزینه‌ها کمتر شود، مردم مشارکت نخواهند کرد.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت رعایت اخلاق انتخاباتی توسط کاندیداها و طرفداران آنها به خصوص پس از اعلام نظر شورای نگهبان تصریح کرد: واقعیت این است که بر هر ساختار سیاسی و انتخاباتی اصولی حاکم است و هرکس مایل به حضور در دایره باشد، موظف به رعایت آن چارچوب‌ها خواهد بود و آن چارچوب‌ها همگی در قالب قانون قرار دارند و افراد باید با رعایت اخلاق، پایبند این قوانین باشند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس در ارزیابی خود از مشارکت خود در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: با توجه به آرایش و تنوعی که در مجموع کاندیداها به وجود آمده، پس از اعلام نظر شورای نگهبان پیش‌بینی می‌کنم که مردم وارد گرمای فضای انتخاباتی و رقابتی شده و مشارکت بالایی خواهند داشت.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...