نسخه چاپی

احتمال‌كناره‌گیری چهره‌های شاخص‌ از انتخابات

سخنگوی سابق دستگاه دیپلماسی با بیان اینكه احتمالا چهره‌های شاخص دیگری از نامزدی انتخابات ریاست جمهوری انصراف خواهند داد، گفت: من از ابتدا به صورت مستقل وارد شدم و هدف اصلی‌ام تحقق حماسه بزرگ مورد تأكید مقام معظم رهبری است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، رامین مهمانپرست در خصوص انصراف خود از کاندیدا‌توری یازدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این انتخابات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده و در یکی از شرایط حساس و مقاطع خیلی مهم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری این انتخابات، همزمان با تحولات مهمی است که در منطقه رخ می‌دهد به ویژه بحث بیداری اسلامی و فتنه‌های جریان استکباری- صهیونیستی که علیه منطقه به راه افتاده نشان‌دهنده اهمیت میزان مشارکت مردم در این انتخابات و نمایش اقتدار ما خواهد بود که طبیعتا آثار خود را در حمایت از جبهه مقاومت نشان خواهد داد.

مهمانپرست تصریح کرد: لزوم حضور افراد مختلف با سلیقه‌های متنوع و شور و نشاطی که می‌بایست در میان مردم برای مشارکت در انتخابات داشته باشیم یکی از اصلی‌ترین دلایل حضور بنده در این انتخابات بود.

سخنگوی سابق دستگاه دیپلماسی اظهار داشت: با گذشت ۱۰ روز از آغاز ثبت‌نام‌ها، تحرکات کمی در این زمینه ایجاد شد، به نظر می‌آید با آخرین وضعیتی که پیش‌رو داریم کاسته شدن از تعدد کاندیداها می‌تواند رقابت پرشورتر‌ی را شکل دهد.

وی ادامه داد: تبلیغات به صورت متنوع‎تری در میان جریان‌های فکری مختلف می‌تواند برای مردم راهگشا باشد به همین دلیل بنده بعد از مشاوره و تفکر در این زمینه از کاندیدا‌توری خود انصراف دادم.

سخنگوی سابق وزارت خارجه افزود: احتمالا تعداد دیگری از افراد شاخص انصراف خواهند داد و صحنه رقابت بین برخی افراد به صورت مشخص و شفاف‌تر شکل خواهد گرفت.

مهمانپرست در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما به نفع شخص خاصی انصراف دادید، گفت: من از ابتدا به صورت مستقل وارد شدم و هدف اصلی‌ام تحقق حماسه بزرگ مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: تصور می‌کنم حضور ما تا اندازه‌ای که می‌توانست برخی از اقشار مردم را تشویق یا تحرکی ایجاد کند این تأثیر را داشته است و همگی وظیفه داریم در هرچه بهتر و با شکوه‌تر‌شدن انتخابات فعالیت کنیم.

مهمانپرست در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ادامه فعالیت‌هایش چگونه خواهد بود، گفت: من در وزارت امور خارجه همزمان دو سمت داشتم؛ سخنگوی وزارت امور خارجه و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای این وزارت‌خانه که مسئولیت دوم خود را همچنان برعهده دارم و سعی می‌کنم در همین ظرفیت فعالیت کنم و امیدوارم بتوانیم با همکاری خبرنگاران تأثیر‌گذاری خوبی بر ملت شریف ایران داشته باشیم و در تحقق آرمان‌های جمهوری اسلامی بیش از پیش گام برداریم.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...