نسخه چاپی

در لامرد صورت گرفت

تایید صلاحیت اكثریت بالای داوطلبان عضویت در شوراها

فرماندار لامرد گفت: از مجموع 87 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی در این شهرستان، درصد كمی انصراف داده‌‌اند و اكثریت بالایی از آنان تایید صلاحیت شده‌اند.

به گزارش نما به نقل از فارس از لامرد، محمود صفری صبح امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان لامرد که در سالن اجتماعات شهید جنگ‌آور فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: نسبت به گذشته این دو انتخابات برای دشمنان بسیار حساس و مهم است.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی می‌دانند اراده مردم ایران یعنی حضور آنان در تمام صحنه‌های مهم و حیاتی علیه دشمنان خود بوده و تاکنون حماسه‌های بسیاری در کشور ما خلق شده است.

فرماندار لامرد از اقدامات لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات پیش رو در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده اقدامات لازم در راستای برگزاری انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سطح شهرستان لامرد فراهم شده است.

صفری خطاب به مسئولان حاضر در جلسه شورای اداری شهرستان لامرد خاطرنشان کرد: انتخابات یک مسئله شرعی است و همگی باید این موضوع مهم را تکلیف بدانند و تمام مسئولان در شهرستان لامرد با امکانات و تجهیزات خود در انتخابات حاضر شوند.

این مسئول در مورد آخرین وضعیت کاندیدای شوراهای اسلامی شهر در این شهرستان نیز بیان داشت: از مجموع 87 داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی چهار شهر شهرستان لامرد، حدود 10 درصد آنان انصراف داده‌اند و یا صلاحیت آنان مورد تایید قرار نگرفته است.

وی ادامه داد: آغاز تبلیغات زودهنگام داوطلبان شوراهای اسلامی خلاف قانون بوده و توقع ما این است که تمام کاندیداها به قانون عمل کنند.

صفری با بیان اینکه با افرادی مخل امنیت پیش و یا بعد از انتخابات برخوردهای قاطع و جدی انجام می‌شود گفت: با روزنامه‌ها و سایت‌های محلی نیز که اقدام به جوسازی و سیاه‌نمایی در مورد کاندیداها کنند برخورد می‌شود و زمینه برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در سطح شهرستان لامرد آماده شده است.

جان مردم به خاطر افراد قانون‌شکن به خطر نیافتد

رئیس شورای تامین لامرد اذعان داشت: قابل تحمل نیست که بعضی افراد قانون‌شکن با خودروهای بدون پلاک اقدام به حمل قاچاق در سطح این شهرستان می‌کنند.

این مسئول متذکر شد: نمی‌توانیم مشاهده کنیم جان مردم به خاطر منافع بعضی از افراد قانون‌شکن به خطر بیافتد و شورای تامین لامرد به‌زودی در این مورد ورود پیدا می‌کند.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...