نسخه چاپی

مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي دريايي سپاه:

خدمت خالصانه به مردم ازتكالیف رئیس‌جمهور آینده

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه تكلیف مردم در انتخابات را حضور حماسی در پرتوی بصیرت دانست و تصریح كرد: تكلیف افراد منتخب، خدمت خالصانه و پاسداری از ارزش‌های اسلامی و انقلابی و خیانت نكردن به اعتماد مردم خواهد بود.

به گزارش نما به نقل ایسنا، حجت‌الاسلام عبدالنبی صداقت، مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه در همایش به سوی حماسه در جمع پاسداران ندسا انتخابات را عرصه ظهور قدرت ملی در کشور توصیف کرد و گفت: دشمنان در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهدافی را تعقیب می‌کنند که این اهداف در مواضع کنونی آنان نیز مشهود است.

وی افزود: تلاش جهت به تعویق انداختن برگزاری انتخابات، عدم تحقق حضور حداکثری، ایجاد تردید در سلامت انتخابات، ایجاد شک و شبهه در بررسی صحت و سلامت تأیید صلاحیت‌های شورای نگهبان، ماجراجویی در عرصه انتخابات و سوق دادن آرا و نظرات به سمت کسی که حداکثر همراهی را با خواسته‌های آن‌ها دارد، بخشی از این محورهاست.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ندسا اضافه کرد: در سوی دیگر این جبهه، ملت آگاه و بصیر ایران قرار دارد که اهتمام او به کسب آگاهی و هوشیاری و تبعیت از رهبری عالمانه مقام معظم رهبری به خلق حماسه ماندگار دیگری در تاریخ پر افتخارش خواهد انجامید و توطئه‌ها و دسیسه‌های شوم استکبار را در انتخابات پیش رو با شکست و ناکامی مواجه خواهد ساخت.

صداقت گفت: ملت سرافراز ایران با حضور یکپارچه، سرنوشت‌ساز و تعیین‌کننده خود و با انتخاب شخصی در تراز و اندازه نظام، به حرکت شتابان و رو به جلوی این نظام سرعت مضاعف خواهد بخشید.

وی ادامه داد: پیامد حضور حد اکثری مردم در انتخابات و حراست از این حضور، عاملی تأثیرگذار در اثبات کارآمدی نظام در ابعاد داخلی و همچنین ایجاد امید و حرکت در نهضت بیداری اسلامی به‌ویژه مقاومت اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی در بعد منطقه‌ای و سبب افزایش تفوّق و برتری نظام اسلامی در مواجهه با استکبار به‌ویژه در عرصه دیپلماسی خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه برگزاری انتخابات سالم در فضای آرام و غیر امنیتی، انتخابات قانونی، فراگیر و گسترده و تلاش برای شایسته گزینی و گزینش اصلح را از جمله راهبردهای نظام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برشمرد.

حجت‌الاسلام صداقت افزود: ادای تکلیف و داشتن حجت شرعی در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز، توجه به معیارهایی همچون ایمان به خدا، اعتقاد به قانون، انقلاب و مردم، روحیه مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان، برخورداری از تدبیر و حکمت و آینده‌نگری، پایبندی به ارزش‌ها و ولایت‌مداری است که به گزینش بهترین از میان کاندیداها خواهد انجامید.

وی در پایان با اشاره به این‌که ملت با حماسه حضور به تکلیف خود عمل می‌کند، اظهار کرد: تکلیف فردی که مورد اعتماد مردم قرار می‌گیرد و انتخاب می‌شود، پاسداری از ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی خیانت نکردن به آرا و اعتماد مردم است.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...