نسخه چاپی

اميني:

همه داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی چهاردانگه تایید صلاحیت شدند

عکس خبري - همه داوطلبان انتخابات شوراهاي روستايي چهاردانگه تاييد صلاحيت شدند

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری گفت: صلاحیت تمام 374 داوطلب انتخابات در شوراهای روستایی در بخش چهاردانگه ساری تایید شد.


به گزارش نما به نقل از فارس،اسماعیل امینی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری درباره آخرین وضعیت تایید و رد صلاحیت کاندیداهای شورای شهر و روستا در روستاهای بخش چهاردانگه ساری گفت: 374 نفر برای احراز سمت شورای روستا در چهاردانگه ساری ثبت‌نام کردند که همه داوطلبان مورد تایید قرار گرفتند.

وی گفت: 372 مرد و دو زن در این دوره از رقابت‌ها شورای روستا شرکت کردند که از بین این افراد در نهایت 192 نفر توسط مردم انتخاب می‌شوند.

بخشدار منطقه چهاردانگه ساری درباره میزان تحصیلات داوطلبان شورای روستا گفت: 263 نفر دارای سواد خواندن و نوشتن، 86 نفر دیپلم، 16 نفر فوق‌دیپلم، 33 نفر لیسانس، یک نفر فوق لیسانس و دو نفر نیز دارای تحصیلات حوزه در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند.

وی اضافه کرد: شغل 33 نفر از داوطلبان شورای روستای چهاردانگه ساری کشاورز، 60 نفر کارمند، یک نفر مدرس دانشگاه، 278 نفر شغل آزاد و دو نفر روحانی هستند.

امینی تعداد جمعیت روستاهای منطقه چهاردانگه ساری را 17 هزار و 300 نفر بر اساس اعلام سرشماری سال 90 اعلام کرد و گفت: 12 هزار جمعیت این روستاها می‌توانند در انتخابات شرکت کنند.

وی درباره احتمال حضور مهاجران در انتخابات شورای روستایی گفت: برای انتخابات ریاست جمهوری منعی برای حضور در شهر و روستا وجود ندارد ولی برای انتخاب شورای روستا، قانون یک سال سکونت در محل را پیش‌بینی کرد.

امینی تعداد عوامل اجرایی برای هر شعبه را پنج نفر اعلام کرد و گفت: 370 نفر، برگزاری انتخابات در منطقه چهاردانگه ساری را بر عهده دارند.

بخشدار چهاردانگه ساری تعداد شعب پیش‌بینی شده برای انتخابات شورا در منطقه چهاردانگه ساری را 74 شعبه اعلام کرد و گفت: 69 شعبه ثابت و پنج شعبه سیار در این منطقه پیش‌بینی شد.

وی درباره تمهیدات اندیشیده شده برای جمع‌آوری آرای مردم در زمان انتخابات در صورت نامناسب بودن وضع هوا گفت: پیش‌بینی استفاده از بالگرد نیز در برنامه کاری عوامل اجرایی قرار گرفت.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...