نسخه چاپی

در بيانيه اي انجام شد

آیت‌الله اراكی هتك حرمت بیت " شیخ عیسی قاسم " را محكوم كرد

عکس خبري -آيت‌الله اراکي هتک حرمت بيت " شيخ عيسي قاسم " را محکوم کرد

دبیركل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی طی بیانیه‌ای حمله نیروهای بحرینی به بیت علامه مجاهد " شیخ عیسی قاسم " را به شدت محكوم كرد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، طی بیانیه‌ای حمله نیروهای بحرینی به بیت علامه مجاهد " شیخ عیسی قاسم " را به شدت محكوم كرد.

در این بیانیه آمده است:

خبر هجوم نیروهای نظام یبحرین به بیت علامه بزرگ آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبر دینی ملت عظیم بحرین در خبرگزاری‌های جهان مخابره شد.

ما علاوه بر محكوم كردن این هجوم وحشیانه، به حكام بحرین نصیحت می‌كنیم كه به راه درست بازگردند و از پافشاری برای محروم كردن ملت بحرین از ساده‌ترین حقوق انسانی و اسلامی خود بر حذر باشند و به خواسته‌های آنها كه از طریق رهبران این ملت و در رأس آنها علامه شیخ عیسی قاسم اعلام می‌شود، جامه عمل بپوشند و همچنین دست از اقدامات غیرانسانی نسبت به ملت بحرین و سمبل‌های دینی آنان بردارند و شخصیت‌ها و رهبران سیاسی و دینی آنان را كه همچنان در زندان‌های حكام بحرین تحت شكنجه به سر می‌برند، آزاد کنند.

آنها همچنین باید از ملت بحرین و رهبران این ملت به خاطر تمام اعمال غیرانسانی خود كه در طول سال‌های گذشته علیه آنها انجام داده‌اند، عذرخواهی كرده و از اعمال تحریك آمیز كه خدای نكرده به واكنش خشمگینانه عموم مردم و شعله‌ور شدن آتش خشم آنها منجر خواهد شد، اجتناب کنند؛ چرا كه این آتش پیش از آنكه دیگران را بسوزاند، سلطه و قدرت حكام این كشور را خواهد سوزاند.

از خداوند متعال نیز می‌خواهیم كه مسلمانان سراسر كره زمین به ویژه ملت بحرین را یاری فرماید و رهبران آنها به ویژه رهبر بزرگ آیت الله شیخ عیسی قاسم را از مكر دشمنان محفوظ بدارد؛ همچنین از خداوند منان می‌خواهیم كه به ملت‌های مسلمان به ویژه ملت بحرین آزادی، امنیت، عدالت و آسایش در سایه برپایی یك دولت مردمی كه از سلطه مستكبران و مستبدان جهان به دور باشد، عنایت فرماید.

۱۳۹۲/۲/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...