نسخه چاپی

كوهكن عنوان كرد

عدم حمایت جبهه پیروان از كاندیدای خاصی/ جمع‌بندی نهایی این جبهه از میان تمامی كاندیداهای تایید صلاحیت شده

عکس خبري -عدم حمايت جبهه پيروان از کانديداي خاصي/ جمع‌بندي نهايي اين جبهه از ميان تمامي کانديداهاي تاييد صلاحيت شده

نایب رییس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: جبهه پیروان در شرایط فعلی در حال بررسی كاندیداهای ریاست‌جمهوری است و از فرد خاصی هیچ‌گونه حمایت و درخواستی نداشته است.

به گزارش نما "محسن کوهکن" در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پيرامون انصراف حجت‌الاسلام"ابوترابی‌فرد" از نامزدي در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: از حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد تشکر و قدردانی می‌کنیم و این عملکردشان را توجه به مصالح کلان کشور و جریان فکری مجموعه اصولگرایان می‌دانیم.

نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در رابطه با تصمیم این جبهه برای حمایت از گزینه‌اي ديگر در انتخابات ریاست‌جمهوری بيان كرد: جبهه پیروان مطابق با استراتژی که براي خود در نظر گرفت، متکی، آل اسحاق و باهنر را پیشنهاد داد که در نهایت آل‌اسحاق و باهنر در انتخابات رياست جمهوري حضور نيافتند اما متکی با استنباط بر اینکه رأی بیشتری نسبت به 4 نفر دیگر دارد در انتخابات ثبت‌نام کرد.

وی در ادامه افزود: جبهه پیروان در شرایط فعلی در حال بررسی کاندیداهای ریاست‌جمهوری است و از فرد خاصی هيچ‌گونه حمایت و درخواستي نداشته است.

وی در پاسخ به اینکه اگر متکی از خروجی شورای نگهبان بیرون بیاید گزینه مورد نظر جبهه پیروان قرار خواهد گرفت، بیان کرد: جبهه پیروان از بین تمامی کاندیداهای مورد تأیید شورای نگهبان به جمع‌بندی نهایی می‌رسد.

نايب رييس جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطرنشان کرد: در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو مهم این است که حمایت از کاندیداها به سمت و سوی یکپارچگی و تعامل با مجموعه اصولگرایان و حرکت به سمت نامزد واحد سوق پيدا كند.

۱۳۹۲/۲/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...