نسخه چاپی

ایمون زاید بهترین بازیكن هفته دنیا شد

ستاره تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار مقابل استقلال از سوی یكی از سایت های معتبر به عنوان بهترین بازیكن فوتبال جهان در هفته گذشته انتخاب شد.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، سایت معتبر گل "ایمون زاید" مهاجم لیبیایی پرسپولیس را به عنوان بهترین بازیکن فوتبال جهان در هفته گذشته انتخاب و معرفی کرد.

این مهاجم بلند قامت که در روزهای پایانی سال 2011 به پرسپولیس پیوست، در دقیقه 60 دیدار مقابل استقلال به میدان رفت و در حالی که سرخپوشان 10 نفره نیز بودند، توانست سه بار دروازه آبی پوشان را باز کند و تیمش را به پیروزی برساند.

مدت ها بود که بازیکنی در دربی هت تریک نمی کرد، اما زاید 28 ساله موفق به انجام این کار شد و نام خود را بر سر زبان ها انداخت.

البته در هفته گذشته بازیکنانی نظیر رابین فن پرسی در دیدار آرسنال و بلکبرن، تئوفانیس گکاس در بازی سامسون اسپور و فنرباغچه و فابریتزیو میکولی در بازی پالرمو و اینتر نیزسه گل به ثمر رساندند، اما هت تریک زاید ارزشمندتر از سه بازیکن دیگر بود. فابیو بورینی مهاجم آاس رم، دیدیه دروگبا کاپیتان ساحل عاج و فرناندو لورنته بازیکن تیم بیلبائو نیز از نفراتی بودند که در هفته گذشته درخشیدند و عملکرد قابل تقدیری داشتند.

۱۳۹۰/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...