نسخه چاپی

از سوي هيات رييسه مجلس صورت گرفت

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی

عکس خبري -تذکرات کتبي نمايندگان به مسئولان اجرايي

تذكرات كتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی كشور از سوی هیئت‌ رئیسه مجلس قرائت شد.

به گزارش نما، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور امروز دوشنبه از سوی هیئت ‌رئیسه مجلس قرائت شد که به این شرح است:

نیاز آذری نماینده بابل به وزیر بهداشت در خصوص تسریع و تجهیز در راه‌اندازی بیمارستان سوانح سوختگی شهرستان بابل تذکر داد.

مددی نماینده میانه به وزیر آموزش و پرورش در خصوص استفاده از مدیران ارشد ناکارآمد و عدم اجرایی کردن دستورات صادره و عملیاتی نشدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور و به وزیر نفت در خصوص عدم اجرایی شدن دستورات صادره از سوی وزیر و استفاده از مدیران ناکارآمد تذکر داد.

شوهانی نماینده ایلام به وزیر راه و شهرسازی در خصوص علت عدم تحویل مسکن مهر فرهنگیان و مشاغل آزاد در موعد مقرر در استان ایلام تذکر داد.

قاضی‌پور و محجوب نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ضرورت توجه خاص به مسکن کارگران در کشور تذکر دادند.

حسن‌پور نماینده سیرجان به وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت در خصوص ضرورت اجرای کامل اصل ۴۴ قانون اساسی در ارتباط با معادن ۵ و ۶ در محدوده گل‌گهر سیرجان و اجرای دقیق مصوبات دولت تذکر داد.

ندیمی و حسینی نمایندگان لاهیجان و قصرشیرین به وزرای امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی در خصوص فراهم‌سازی زمینه اشتغال و حمایت از سرمایه‌گذاران تولید تذکر دادند.

ندیمی، احمدی و حسینی نمایندگان لاهیجان،‌ شوشتر و قصرشیرین به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص استفاده مطلوب از موفقیت وضعیت جغرافیایی کشور به ویژه در امر تجارت تذکر دادند.

ندیمی نماینده لاهیجان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص توسعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای افزایش کارآمدی و توانمندسازی تعاونی‌ها و به وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص توسعه عرضه کالا و خدمات از طریق مکانیزاسیون و پایش صنوف برای حمایت از مردم تذکر داد.

احمدی نماینده نوشهر به وزیر راه و شهرسازی در خصوص عدم توجه به محور شمشک ـ دیزین با وجود اختصاص اعتبارات در سال‌های گذشته تذکر داد.

۱۳۹۲/۲/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...