نسخه چاپی

داود احمدی‌نژاد: از ولایتی حمایت می كنم/ به نفع جلیلی كناره‌گیری نكردم

داود احمدی‌نژاد گفت: به نظر بنده آقایان ولایتی و جلیلی به خط ولایت نزدیكترند كه این پختگی در آقای ولایتی بیشتر است.

به گزارش نما به نقل از فارس، داود احمدی‌نژاد برادر رئیس‌جمهور کشورمان در حاشیه مراسم تبلیغاتی علی‌اکبر ولایتی در مسجد انصارالحسین شهید محلاتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که مگر شما به نفع سعید جلیلی از انتخابات کناره‌گیری نکردید؟ اظهار داشت:‌ من در نامه‌ام چنین چیزی ننوشته‌ام که به نفع جلیلی کناره‌گیری می‌کنم؛ این را خود رسانه‌ها نوشتند چرا که بعضی از رسانه‌ها خودسر هم هستند؛ من نامه‌ام الان در سایت موجود است.

وی در مورد حضورش در مراسم انتخاباتی ولایتی نیز گفت: من امروز آمدم صحبت‌های آقای ولایتی را شنیدم؛ برای من دو نفر از بین این 8 نفر به خط ولایت‌ نزدیکترند که یکی آقای ولایتی و دیگری آقای جلیلی است که با توجه به صحبت‌های آقای ولایتی به نظر من پختگی در ایشان بیشتر است.

احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسشی مبنی براین که آیا شما از آقای ولایتی حمایت می‌کنید، تصریح کرد: ان‌شاءالله، ان‌شاءالله. البته هیچ چیز معلوم نیست چون می‌خواهند ائتلاف کنند و مشخص نیست چه کسی از ائتلاف بیرون می‌آید.

وی خاطرنشان کرد: امروز که من به مراسم سخنرانی دکتر ولایتی آمدم می‌خواهم از ایشان حمایت کنم اما اگر خروجی ائتلاف شخص دیگری باشد از آن حمایت می‌کنم.

احمدی‌نژاد در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی براینکه با توجه به ردصلاحیت آقای مشایی به نظرتان اخوی شما چه اقدامی خواهد کرد، گفت: اگر کسی می‌خواهد تابع قانون باشد هیچ اقدامی نباید انجام دهد مگر اینکه بخواهد از قانون رد شود.

۱۳۹۲/۳/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...