نسخه چاپی

استاندار تهران: همه می‌خواهند در تهران بمانند

استاندار تهران درباره مقاومت برخی از وزارتخانه‌ها برای خروج از تهران، گفت: سیاست توسعه مسكن در تهران باید عالمانه و هوشیارانه اجرا شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، مرتضی تمدن در گفت‌وگویی درباره ساخت و ساز برخی از ساختمان‌های مربوط به وزارتخانه‌ها و ادارات دولتی از جمله وزارت مسکن و شهرسازی که برخلاف توسعه ساخت و ساز در تهران است، گفت: این ساختمان از قبل در حال احداث بوده، اما به هر حال این آسیب‌ در تهران وجود دارد که همه می‌خواهند در تهران بمانند.

وی افزود: باید سیاست‌ها را به سمتی مدیریت کنیم که افراد به خارج از تهران منتقل شوند و بر همین اساس باید سیاست‌های مسکن به گونه‌ای باشد که جمعیت را به اطراف تهران ببرد.

استاندار تهران تصریح کرد: یکی از سیاست‌هایی که مسکن مهر در برنامه‌ها و اهداف خود بر آن تاکید داشته و دارد، تغییر مسیر جمعیت از تهران به اطراف شهر تهران است، چرا که معتقدم سیاست توسعه مسکن در تهران باید مدبرانه و هوشیارانه اجرا شود، به نحوی که تهران‌نشینی را در افراد کاهش دهد.

تمدن همچنین تاکید کرد: بحث مهاجرت نیز یکی از مباحثی است که باید در اولویت و برنامه‌های شهر تهران قرار بگیرد، چرا که یکی از عواملی که به عنوان آسیب برای تهران در بعد جمعیت محسوب می‌شود، مسئله مهاجرت به شهر تهران است.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...