نسخه چاپی

رهبر :

كاندیداها از پخش شب‌نامه علیه یكدیدگر خودداری كنند

عضو كمیسیون حقوقی مجلس هشتم با تاكید بر لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی كاندیداهای انتخاباتی و هوادارانشان گفت: نامزدهای ریاست جمهوری از تخریب و توهین به دیگر كاندیدها پرهیز كرده، شب‌نامه علیه یكدیگر پخش نكنند، در مناظره‌ها به یكدیگر طعنه نزنند و از مطبوعات سوءاستفاده نكنند تا بهانه‌ای برای تخریب كشور و انتخابات به دست دشمنان ندهند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، "حجت‌الاسلام محمدتقي رهبر" در گفتگویی با تاکيد بر لزوم رعايت اخلاق انتخاباتي توسط کانديداها و هوادارنشان در تبليغات رياست جمهوري اظهار داشت: رعايت شئونات اسلامي، عدم استفاده از امکانات دولتي و پرهيز از اسراف بايد سرلوحه کانديداها براي تبليغات انتخاباتي‌شان باشد.

وي ادامه داد: اسراف و ولخرجي توسط کانديداها در ذهن آحاد جامعه ايجاد سوال کرده و قطعا در تصميم‌گيري آنان موثر خواهد بود و لذا نامزدها بايد بسترهاي سلامت انتخابات را فراهم کرده و زمينه يک رقابت سالم را ايجاد کنند.

عضو کميسيون قضايي مجلس هشتم با بيان اينکه طي اين فرصت 10 روزه براي تبليغات نبايد به دست دشمنان بهانه دهيم، گفت: نامزدهاي رياست جمهوري از تخريب و توهين به ديگر کانديدها پرهيز کرده، شب‌نامه عليه يکديگر پخش نکنند، در مناظره‌ها به يکديگر طعنه نزنند و از مطبوعات سوءاستفاده نکنند تا بهانه‌اي براي تخريب كشور و انتخابات به دست دشمنان ندهند.

رهبر در پايان تصريح کرد: بسياري از تخلفات صورت گرفته در انتخابات توسط هوادارن كانديداها اتفاق مي‌افتد؛ آنان بايد مسئولين ستاد انتخاباتي خود را به درستي انتخاب كنند تا از بروز هرگونه شائبه جلوگيري شود چرا كه در غير اينصورت خود آن‌ها مسئول خواهند بود.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...