نسخه چاپی

زاكانی و آل‌اسحاق امشب در «پایش»

برنامه پایش این هفته به دلیل تراكم زیاد برنامه های شبكه یك از ساعت 23:30 امشب (یكشنبه) پخش می شود. همچنین در برنامه امشب تحولات اقتصادی بازار بررسی و واكاوی می شود.


فردا: برنامه پایش این هفته با حضور علیرضا زاکانی نماینده مجلس و یحیی آل اسحاق رئیس اتاق بازرگانی تهران باید ها و نبایدهای دولت آینده و همچنین اخلاق انتخاباتی را بررسی و تشریح می کند.

هادی شریفی مدیر روابط عمومی برنامه پایش در مورد برنامه امشب افزود: در برنامه امشب همچنین راههای شناخت و تشخیص بهترین نامزد و برنامه بررسی و نیز به انتظارت از رئیس جمهور اینده پرداخته می شود و مهمان برنامه به سوالات بینندگان درباره این مسایل پاسخ می دهد.

شریفی ادامه داد: برنامه پایش این هفته به دلیل تراکم زیاد برنامه های شبکه یک از ساعت 23:30 امشب (یکشنبه) پخش می شود. همچنین در برنامه امشب تحولات اقتصادی بازار بررسی و واکاوی می شود.

سوال این برنامه نیز به این شرح است: آیا تا امروز از میان نامزدهای موجود، فرد مورد نظرتان را انتخاب کرده اید؟ 1- بله 2- خیر

علاقه مندان به شرکت در این نظر سنجی می توانند از ظهر یکشنبه "عدد گزینه مورد" نظر خود را به شماره 30000111 ارسال کنند . 10کارت هدیه بانکی میان شرکت کنندگان نظرسنجی این برنامه قرعه کشی می شود و نتیجه بطور زنده در پایان برنامه اعلام خواهد شد.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...