نسخه چاپی

رييس دادگستري شهر قدس:

پرونده كودك‌آزاری دختر 6 ساله، 18 خرداد رسیدگی می‌شود

عکس خبري -پرونده کودک‌آزاري دختر 6 ساله، 18 خرداد رسيدگي مي‌شود

رییس دادگستری شهر قدس از رسیدگی به پرونده كودك آزاری دختر بچه 6 ساله در هجدهم خرداد ماه خبر داد.

حسین کریمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در مورد کودک‌آزاری که اخیرا از سوی یک راننده آژانس در شهر قدس اتفاق افتاد،گفت: تجاوزی توسط راننده آژانس در مورد دختر شش ساله رخ نداده است.

وی با بیان این‌که برای متهم قرار مجرمیت صادر شد و پرونده وی به دادگاه ارسال شد، بیان کرد: دادگاه، 18 خرداد را برای رسیدگی به این پرونده تعیین کرد.

رییس دادگستری شهر قدس خاطرنشان کرد: پزشکی قانونی تجاوز را رد کرده است. متهم نیز هیچ اتهامی را نمی‌پزیرد و مدعی است که حتی به این دختربچه دست نزده است. این پرونده با اظهارات مادر دختر بچه تشکیل شده است.

وی با بیان این‌که متهم با قرار وثیقه 50 میلیون تومانی آزاد است، گفت: از رییس دادگاه خواسته‌ایم که پرونده را به دقت مورد مطالعه قرار دهد و اگر نقصی وجود دارد آن را قبل از رسیدگی برطرف کند. رسیدگی به این پرونده باید با جدیت باشد تا اگر خدایی نکرده مباحث مطرح شده، اتفاق افتاده باشد با شدت با متخلف برخورد شود.

به گزارش ایسنا، در شهر قدس چند خانواده برای رفت وآمد فرزندانشان به مدرسه، سرویس تهیه می‌کنند اما بر اساس اظهارات مادر یکی از دختران راننده در طول مسیر مدرسه کودکان را مورد آزار و اذیت قرار می‌داده است.

۱۳۹۲/۳/۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...