نسخه چاپی

امام جمعه مشهد اردهال

زمینه‌سازی حضور مردم در انتخابات مهمترین معروف است

امام جمعه مشهد اردهال انتخابات را یكی از بزرگترین معروفات و فراهم كردن زمینه حضور مردم در انتخابات را از مهمترین اقدامات در این راستا دانست.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام مهدی سلیمانی‌تبار بعد‌از ظهر امروز در جمع زائران شهید اردهال اظهار داشت: شرکت در انتخابات حق همه مردم است و مردم نیز باید یکدیگر را برای حضور گسترده در انتخابات تشویق نمایند تا نقشه‌های دشمن نقش بر آب شود.

وی افزود: ملت هوشیار ایرانی اسلامی باید مواظب باشند، دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای کم‌رنگ کردن انتخابات 24 خردادماه جاری از هیچ ترفند و توطئه‌ای دریغ نمی‌کند لذا حضور مردم در این روز در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح به عنوان یک تکلیف الهی موجب خنثی شدن دسیسه‌های دشمن و حفظ و تقویت نظام اسلامی می شود.

امام جمعه مشهد اردهال کاشان با اشاره به تلاش پیوسته دشمنان قسم خورده اسلام و نظام جمهوری اسلامی برای دور کردن ملت از این نظام و ارزش های آن خاطرنشان کرد: ملت سرافراز و با بصیرت ایران اسلامی با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به عنوان یک واجب عینی، علاقمندی خود را به انقلاب اسلامی بار دیگر اثبات می کنند و مشت محکمی را بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان می‌زند.

سلیمانی‌تبار همچنین حضور کاندیداهای اصولگرا، اصلاح‌طلب و مستقل را یکی از ویژگی‌های انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو دانست و بیان داشت: حضور طیف‌های مختلف به عنوان کاندیدای ریاست‌جمهوری، تداعی‌کننده انتخاباتی پرشور و حضور همگانی است.

وی در ادامه با تأکید بر توجه و عمل به قانون توسط نامزدهای ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در تبلیغات انتخاباتی عنوان کرد: طرفداران این نامزدها نیز باید در تبلیغات خود قانون‌مدار باشند تا فعالیت‌های تبلیغاتی آنان سالم باشد.

به گفته وی با توجه به اینکه رئیس‌جمهوری خود باید مجری قانون و قانون‌مدار باشد لذا هواداران نامزدهای ریاست جمهوری نیز در تبلیغات خود باید قانون را مدنظر داشته تا ضمن اجرای صحیح قانون انتخابات، خدشه‌ای بر انتخابات وارد نشود.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...