نسخه چاپی

حميد درخشان

پرسپولیس گزینه های من را سوزاند !

در روزهای آینده به پیشنهاداتی كه دارم فكر می كنم و تصمیم نهایی خودم را می گیرم.البته هنوز با هیچكدام به طور جدی وارد مذاكره نشدم


حميد درخشان که گزينه نيمکت پرسپوليس بود، چند روز بعد از انتخاب دايي بالاخره به حرف امد و مصاحبه اي کوتاه با سايت گل انجام داد..

نظرتان درباره انتخاب علي دايي چيست؟

من به عنوان يکي از گزينه ها از انتخاب نشدنم ناراحت نيستم و برايم فقط شادي هواداران مهم است. براي اقاي دايي هم آرزوي موفقيت مي کنم. ايشان کار خيلي سختي دارند اما اميدوارم که بتواند با اين تيم به قهرماني دست پيدا کند چرا که هواداران پرسپوليس فقط قهرماني مي خواهند و جز قهرماني انتظار ديگري ندارند.

پيشنهادي نداريد؟

پيشنهادات زيادي داشتم . از شهرستان و يک تيم خوب تهراني که خورد به دوره نامزدي من براي کار در پرسپوليس . البته پشيمان هم نيستم چرا که اعتقاد دارم براي پرسپوليس و هواداران عزيزش اين کار را انجام داده ام و بر خلاف خيلي ها هيچ گونه منتي هم ندارم و انجام اين کار را هم افتخار مي دانم.به هر حال قسمت نشد به پرسپوليس خدمت کنم اما در هر شرايط براي اين تيم و هوادارنش آرزوي موفقيت دارم .در روزهاي آينده به پيشنهاداتي که دارم فکر مي کنم و تصميم نهايي خودم را مي گيرم.البته هنوز با هيچکدام به طور جدي وارد مذاکره نشدم.

۱۳۹۲/۳/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...