نسخه چاپی

نادر قاضي پور

حضور در انتخابات تحریم ها را كمرنگ می كند

عضو كمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تأكید بر اینكه هر نوع تحریمی كه بر علیه ایران اعمال شود با تلاش دانشمندان به فرصت تبدیل می شود، گفت: هدف آمریكا از آغاز دور جدید تحریم ها با توجه به نزدیك شدن به انتخابات ریاست جمهوری بی انگیزه كردن مردم به حضور در حماسه سیاسی است كه این هیچ گاه محقق نخواهد شد.

نادر قاضی پور با بیان اینکه همیشه دشمن با نقشه های بی پایه و اساس خود زمینه پیشرفت کشور را فراهم کرده، افزود: تحریم یا تهدید نمی تواند ایران اسلامی را از رشد تعالی بازدارد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با بیان این مطلب که هیچ اقدامی از سوی کشورهای مستکبر زمینه عدم تحقق حماسه سیاسی را فراهم نخواهد کرد، تصریح کرد، مردم پای آرمان های امام و رهبری ایستاده و همیشه از تحریم ها فرصت ساخته اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با تأکید بر اینکه هر نوع تحریمی که بر علیه ایران اعمال شود با تلاش دانشمندان به فرصت تبدیل می شود، گفت: هدف آمریکا از آغاز دور جدید تحریم ها با توجه به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری بی انگیزه کردن مردم به حضور در حماسه سیاسی است که این هیچ گاه محقق نخواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم با اشاره به آغاز دور جدید تحریم ها از سوی آمریکا علیه ایران اسلامی، افزود: تحریم ها در هر زمینه ای که تشدید شود فرصت برای رشد و ترقی در همان حوزه با مدد دانشمندان ایرانی را فراهم می کند.

وی ادامه داد: ملت ایران با تهدید و تحریم صحنه را خالی نکرده و با انتخابی اصلح در انتخابات دور یازدهم ریاست جمهوری حماسه سیاسی را خلق خواهند کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان این مطلب که آمریکا و سایر کشورهای مزدور باید بدانند که تهدید مردم ایران هیچ فایده ای ندارد و آنان را از رسیدن به اهدافشان دور نخواهد کرد، گفت: همیشه ملت ایران در مقابل هر نوع تهدیدی ایستاده و با اتحاد بیشتر نقشه های استکبار جهانی را خنثی کرده اند

۱۳۹۲/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...