نسخه چاپی

معاون تبيين مواضع بسيج دانشجويي دانشگاه تهران:

آقای عارف ما را به یاد مهاجرانی انداخت

معاون تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: عارف یا صدور پیام صلح و انقلاب اسلامی یا اصغر فرهادی و جایزه صد در صد سیاسی اسكار را نشناخته‌ است یا هر دو را فهمیده‌ اما برای جمع آوری رای هر اقدامی می‌كند.

به گزارش نما به نقل از فارس، عبدالحمید ثامنی معاون تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با اشاره به مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری روز گذشته، گفت: دیروز در مناظره فرهنگی شاهد بودیم که برخی کاندیداها برای کسب آراء بیشتر به هر وسیله‌ای تمسک می‌جستند. آقای عارف و آقای روحانی از آقای شجریان نام بردند، اما توضیح ندادند که چرا از ظرفیت وی دیگر استفاده نمی‌شود.

وی افزود: آقایان نمی‌گویند که این خود آقای شجریان بود که به خاطر اشتباه در محاسبه؛ در فتنه ۸۸ ؛که ناشی از عدم اعتقاد وی به حکومت اسلامی بود مواضعی ناشیانه گرفت و بلافاصله با شبکه‌های بیگانه هم دم شد و خودش تقاضا کرد از صدایش در صدا و سیما استفاده نشود. پس صحبت کردن در رابطه با این مسائل چیزی جز عوام فریبی نیست.

معاون تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: نکته بعدی در رابطه با مطلبی بود که آقای عارف در رابطه با اصغر فرهادی بیان کرد و وی را ظرفیتی برای رساندن پیام صلح به جهانیان معرفی کرد! به واقع این صحبت آقای عارف ما را به یاد مهاجرانی انداخت. کسی که در دولتی که آقای عارف معاون اول بود سکان فرهنگ کشور را بر عهده داشت و بی فرهنگی را به اسم آزادی ترویج می‌کرد و دل رهبری را آزرد.

وی ادامه داد: آقای عارف یا صدور پیام صلح و انقلاب اسلامی یا آقای اصغر فرهادی و جایزه صد در صد سیاسی اسکار را نشناخته است و یا هر دو را فهمیده‌ اما برای جمع آوری رای به هر نحوی اقدام به این گونه مواضع می‌کند.

ثامنی خاطرنشان کرد: آقای عارف بایستی این نکته را مورد توجه قرار دهند که فرهنگ غنی اسلامی ایرانی منحصر به آقایان فرهادی و شجریان و پهنای باند اینترنت نیست.

۱۳۹۲/۳/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...