نسخه چاپی

آخرين اخبار از فهرست اصولگرايان

گمانه زنی ها در خصوص 3 نفر باقیمانده تكذیب شد

عکس خبري -گمانه زني ها در خصوص 3 نفر باقيمانده تكذيب شد

یك منبع آگاه با تكذیب نهایی شدن حضور حجت الاسلام ابراهیمی خبر از عدم كسب رای حد نصاب توسط ایشان در جلسه یكشنبه داد و گفت: نامزدهای منسوب شده به جامعه روحانیت از سوی رسانه ها برای 2 نفر باقیمانده نیز نادرست است و گزینه های دیگری مطرح گردیده كه در جلسه امشب بر روی آنها بحث خواهد شد.

يك چهره شاخص جبهه متحد اصولگرايان به خبرنگار نما گفت: در آخرين جلسه جبهه متحد نام 27 نامزد نهايي شده است و تعيين 3 نامزد ديگر به جلسه امشب موكول شده و گمانه زني هاي منتشر شده نادرست است.
وي تصريح كرد: يك نامزد از ميان چهار نفر از فهرست جبهه پيروان بايد انتخاب گردد و دو نامزد ديگر نيز از نامزدهاي جامعه روحانيت مبارز انتخاب خواهد شد.
به گفته وي دكتر غفوري فرد، دكتر عباسپور، فرماني و سجادي چهار گزينه موجود براي انتخاب نامزد بيست و هشتم هستند.
وي با تكذيب نهايي شدن حضور حجت الاسلام ابراهيمي خبر از عدم كسب راي حد نصاب توسط  ايشان در جلسه يكشنبه داد و گفت: نامزدهاي منسوب شده به جامعه روحانيت از سوي رسانه ها براي 2 نفر باقيمانده نيز نادرست است و گزينه هاي ديگري مطرح گرديده كه در جلسه امشب بر روي آنها بحث خواهد شد.
وي همچنين جايگزيني طلا و بذرپاش با دو نفر از 27 نفر فعلي كه يكي از سايتها عنوان كرده بود را بسيار دور از ذهن دانسته و خاطر نشان كرد: موضوع 27 نفر پايان يافته است و جلسه امشب براي تكميل 3نفر باقيمانده ليست تهران و ديگر موارد موجود در دستور جسله تشكيل مي شود.
وي با انتقاد از نمانيوز در بررسي نسبت نامزدها با تشكلها خاطرنشان كرد: مدافع اصلي دكتر عليرضا مرندي جبهه پيروان خط امام و رهبري بود كه شما آن را در فهرست ايثارگران و رهپويان برشمرده ايد.
وي با تاييد ضمني برخوردار بودن ضلع ايثارگران از نامزدهاي بيشتر به دليل حضور چهره هايي از غير از تشكل مطبوعشان در شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان خاطر نشان كرد: نسبت نامزدها با تشكل ها نبايد مورد تاكيد قرار بگيرد زيرا پس از تاييد شوراي مركزي جبهه متحد اصولگرايان همه آنها نامزدهاي مورد حمايت همه تشكلها هستند و همگي فارغ از تشكل مادر عضو جبهه متحد اصولگرايان مي باشند.
وي ابراز عقيده كرد: آنچه امروز بايد مورد نكوهش قرار گيرد اينگونه مسائل فرعي نيست، بلكه عدم گردن نهادن كساني است كه مدعي ولايتمداري بودند اما حاضر به برداشتن گامهايي به سوي وحدت نشدند. اگرچه جبهه هاي متعددي كه اين روزها اعلام موجوديت مي كنند را نمي توان گروه هايي داراي راي تلقي نمود، اما نقش آنها در مخدوش كردن وحدت اصولگرايان نابخشودني است.
وي در پايان شيوه پوشش اخبار يك جبهه جديد التاسيس توسط جريان انحرافي را سندي مبني بر اين دانست كه منفعت اينگونه انشعابات بر اساس منافع شخصي، متوجه چه جرياني خواهد بود.
يادآوري مي شود كه بر اساس گزارش رسانه ها 27 نفر قطعی جبهه متحد اصولگرایان در تهران به این شرح است:
1.    غلامعلی حدادعادل
2.    محمدحسن ابوترابی
3.    احمد توکلی
4.    محمدرضا باهنر
5.    حسین فدایی
6.    علیرضا زاکانی
7.    غلامرضا مصباحی مقدم
8.    محسن کازرونی
9.    حجت الاسلام میردامادی
10.    زهره الهیان
11.    فاطمه رهبر
12.    الهام امین زاده
13.    لاله افتخاری
14.    اسماعیل کوثری
15.    اسدالله بادامچیان
16.    الیاس نادران
17.    علیرضا مرندی
18.    پرویز سروری
19.    حسین نجابت
20.    محمدنبی حبیبی
21.    علی اصغر خانی
22.    مجتبی رحمان دوست
23.    مسعود میرکاظمی
24.    زهره طبیب زاده
25.    حسین مظفر
26.    محمود فرشیدی
27.    نبی رودکی

۱۳۹۰/۱۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...