نسخه چاپی

كریم باقری:انتقام‌گیری حرف بچه‌گانه‌ای است

كاپیتان سابق پرسپولیس می‌گوید این تیم می‌تواند با همین تركیب در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا هم موفق باشد.

كريم باقري در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به دوحه درباره پيروزي 3 بر صفر پرسپوليس مقابل الغرافه در قطر اظهار كرد: بازي خوبي بود. پرسپوليس خيلي خوب توانست در 15 دقيقه اول بازي را به سود خود تغيير دهد و پس از آن هم تيم حريف را كنترل كند.

وي ادامه داد: در نيمه دوم پرسپوليس بهتر كار كرد و نبض بازي را در دست داشت. موقعيت‌هاي بيشتري هم به دست آورد. مهم اين بود كه پرسپوليس سه امتياز اين بازي را بگيرد و به صدرنشيني‌اش ادامه دهد كه همين اتفاق هم افتاد چرا كه پرسپوليس به دنبال صعود از اين گروه به عنوان تيم اول است كه فكر مي‌كنم امشب تا حد زيادي به اين خواسته نزديك شد.

باقري درباره اين موضوع كه پرسپوليس با اين پيروزي انتقام شكست سنگين مقابل الغرافه در سه فصل پيش را گرفت گفت: نبايد به اين چيزها فكر كنيم. انتقام حرف بچه‌گانه‌اي است. مهم سه امتياز اين بازي بود كه پرسپوليس آن را گرفت و به صعود نزديك شد.

كاپيتان پيشين پرسپوليس در پاسخ به اين سوال كه آيا اين تيم با همين تركيب مي‌تواند در دوره بعدي ليگ قهرمانان آسيا هم موفق باشد يا خير گفت: اين به نظر سرمربي تيم بازمي‌گردد. اگر بازيكنان كنترل شوند و تغذيه خوبي داشته باشند و زندگي خود را هم حرفه‌اي بگذرانند، هيچ چيز براي پرسپوليس دور از دسترس نيست. فكر مي‌كنم اين تيم مي‌تواند در مرحله بعدي هم موفق باشد و البته تا الان هم در آسيا نتايج بسيار خوبي به دست آورده است.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...