نسخه چاپی

پیروزی قاطعانه پرسپولیس در دوحه

عکس خبري -پيروزي قاطعانه پرسپوليس در دوحه


تیم پرسپولیس ایران با پیروزی قاطع مقابل الغرافه قطر، صدرنشینی خود را در گروه چهارم لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه های آسیا تثبیت كرد.

به گزارش ایرنا، دراین دیدار كه از گروه چهارم این رقابت ها و در ورزشگاه الغرافه دوحه قطر برگزار شد، سرخپوشان با ارائه یك بازی هوشمندانه و هماهنگ با سه گل میزبان خود را در هم كوبیدند تا با اقتدار در صدر جدول رده بندی باقی بمانند.

غلامرضا رضایی در دقیقه 2، ایمون زاید در دقیقه 5 و جواد كاظمیان در دقیقه 72 برای پرسپولیس گلزنی كردند.

در دقایق ابتدایی این دیدار، سرخپوشان شروعی توفانی داشتند به طوریكه با دو گل زودهنگام رضایی و زاید، حریف را در خانه غافلگیر كردند.

شاگردان مصطفی دنیزلی سرمربی ترك تبار پرسپولیس پس از پیشی گرفتن از رقیب قطری، با تجمع در یك سوم میانی سعی داشتند بازی را كنترل كنندتا با پیروزی به رختكن بروند.

بازیكنان الغرافه نیز حملات پراكنده ای را در اواسط نیمه نخست، بعد از آنكه از شوك گل های پرسپولیس خارج شدند بر روی دروازه پرسپولیس طراحی كردند اما نتوانستند دروازه سرخپوشان را باز كنند.

در نیمه دوم بازیكنان پرسپولیس با تفكراتی محتاطانه وارد میدان شدند و با ارائه یك بازی تدافعی، قصد داشتند علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه تیم خودی، در ضد حملات دروازه حریف را باز كنند.

تفكرات دینزلی در دقیقه 72 به ثمر نشست به گونه ای كه تعویض های طلایی این مربی كهنه كار، سومین گل سرخپوشان را به ارمغان آورد.

بازیكنان پرسپولیس در دقیقه 72 ضد حمله سرعتی را بر روی دروازه الغرافه طراحی كردند كه جواد كاظمیان پاس زیبای مازیار زارع را به گل تبدیل كرد تا این دو بازیكن تعویضی، نقش به سزایی در سومین گل سرخپوشان ایفا كنند.

بازیكنان تیم الغرافه در نیمه دوم با وجود دوندگی بسیار نتوانستند خطرات جدی را بر روی دروازه پرسپولیس ایجاد كنند تا در نهایت به نخستین شكست خود در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا تن دهند.

در این دیدار فرهاد مجیدی كاپیتان سابق تیم استقلال تهران كه در تیم الغرافه بازی می كند، از سوی مدافعان پرسپولیس به خوبی مهار شد تا نتواند قابلیت های خود را به نمایش بگذارد.

این مهاجم باتجربه در دقیقه 76 با صلاحدید 'پائولو سیلاس' سرمربی برزیلی الغرافه، جای خود را به موید فضلی داد.

در دیگر دیدار این گروه كه در دبی امارات برگزار شد، تیم های الشباب امارات و الهلال عربستان به نتیجه تساوی یك بر یك دست یافتند.

تیم پرسپولیس ایران در آغاز دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روز 29 فروردین ماه جاری در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم الغرافه می رود.

جدول رده بندی

1- پرسپولیس 7 امتیاز

2- الهلال 3 امتیاز

3 - الغرافه 2 امتیاز

4- الشباب 2 امتیاز

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...