نسخه چاپی

درباره دایی زیاد حرف می‌زنند،گوش نكنید

عکس خبري -درباره دايي زياد حرف مي‌زنند،گوش نکنيد

رئیس كمیته ملی المپیك در خصوص اینكه گفته می‌شود وی دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب و سپس اخراج كرده گفت:‌ درباره دایی زیاد حرف می‌زنند، نمی‌خواهد خیلی به این صحبت‌ها گوش كنید.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمد علی‌آبادی در حاشیه مراسم رکوردگیری ملی‌پوشان وزنه‌برداری ایران گفت: ورزشکاران ایران در رشته‌های کشتی، وزنه‌برداری و تکواندو سابقه کسب مدال در المپیک را دارند و فعال هستند و امروز در چند رشته دیگر مانند دو و میدانی، قایقرانی و تیراندازی به جایگاه خوبی رسیده‌ایم.

وی ادامه داد: در رشته‌های فوق توانسته‌ایم از سطح آسیا عبور کنیم و در سطح جهان مدال‌آوری داشته باشیم. بر همین اساس اگر می‌خواهیم جایگاهمان در المپیک تغییر کند، باید بتوانیم تعداد رشته‌های مدال‌آور را افزایش دهیم چرا که با کسب مدال در ۳ رشته هیچگاه به جایگاه بهتری نخواهیم رسید.

رئیس کمیته ملی المپیک در مورد ارزیابی‌اش از حضور ورزشکاران در المپیک ۲۰۱۲ لندن که تیر و مرداد سال جاری برگزار می‌شود و در پاسخ به این سؤال که چه تعداد مدال برای کاروان ایران پیش‌بینی می‌کند، اظهار داشت: فعلا زود است در این مورد حرف بزنیم و در زمانی نزدیک‌تر به المپیک این موارد را اعلام می‌کنیم. در مجموع امیدوارم از دوره‌ قبل عملکرد بهتری داشته باشیم و هرچه در توان داریم رو کنیم.

علی‌آبادی در پایان در خصوص اینکه گفته می‌شود وی علی دایی را به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب و سپس اخراج کرده است، گفت:‌ درباره علی دایی زیاد حرف می‌زنند، نمی‌خواهد خیلی به این صحبت‌ها گوش کنید.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...