نسخه چاپی

واكنش نماینده رهبری در سپاه به نظر هاشمی

عکس خبري -واکنش نماينده رهبري در سپاه به نظر هاشمي

اظهارات رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شائبه اختلاف نظر بین مسئولان نظام را در میان دشمنان تقویت خواهد كرد و این در حالی است كه اختلاف نظرهای موجود، بسیار جزئی است و همه خدمتگذاران نظام در راستای آرمان ها و منویات رهبر معظم انقلاب عمل می كنند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامي گفت: افرادي كه در گذشته جايگاهي داشتند و مردم از آنها انتظاراتي دارند، نبايد وارد مسائلي شوند كه زمينه طمع ورزي دشمنان را فراهم كند.

به گزارش فارس حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي ، با اشاره به اظهارات هاشمي رفسنجاني در خصوص رابطه با آمريكا، گفت: اينگونه اظهارات، پيام هايي است كه از داخل به خارج ارسال مي شود و با انسجام ملي و اقتدار داخلي هيچگونه سازگاري ندارد.

وي ادامه داد: اظهارات رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، شائبه اختلاف نظر بين مسئولان نظام را در ميان دشمنان تقويت خواهد كرد و اين در حالي است كه اختلاف نظرهاي موجود، بسيار جزئي است و همه خدمتگذاران نظام در راستاي آرمان ها و منويات رهبر معظم انقلاب عمل مي كنند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينكه اظهارات هاشمي به نفع دشمنان نظام تمام مي شود؛ گفت: افرادي كه در گذشته جايگاهي داشتند و مردم از آنها انتظاراتي دارند، نبايد وارد مسائلي شوند كه زمينه طمع ورزي دشمنان را فراهم كند.

حجت الاسلام سعيدي درباره علت عدم برقراري رابطه ايران با آمريكا، اظهار داشت: براساس مباني و ديدگاه هاي عميق حضرت امام خميني(ره) تا مادامي كه خوي استكباري در آمريكا وجود داشته باشد به هيچ عنوان امكان مذاكره و سازش با آمريكا وجود نخواهد داشت.

وي با بيان اينكه آمريكا به دنبال براندازي نظام جمهوري اسلامي است؛ افزود: از هاشمي بعيد است كه با وجود خط مشي ها و ديدگاه هاي اساسي كه برقراري رابطه با شيطان بزرگ را نفي مي كنند، درخصوص برقراري رابطه با آمريكا اينگونه اظهارات بي پايه و اساس را مطرح كند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با اشاره به اينكه نظام اسلامي نيز با مبناي چنين اظهاراتي مخالف است؛ تأكيد كرد: جمهوري اسلامي ايران به دنبال مذاكره اي هم عرض و از موضع قدرت با دولت آمريكاست.

حجت الاسلام سعيدي به دولتمردان آمريكا، توصيه كرد: آمريكايي ها بايد ايران مستقل و قدرتمند هسته اي را به رسميت بشناسند، چرا كه جمهوري اسلامي ايران هرگز با وجود روحيه سلطه گري آمريكايي ها با آنان وارد مذاكره نخواهد شد.

وي تصريح كرد: استقلالي كه ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف سياسي- اقتصادي و بين المللي كسب كرده است، ناشي از ايستادگي در برابر آمريكاست.

حجت الاسلام سعيدي خاطرنشان كرد: به تعبير رهبر معظم انقلاب، هيچ راهي براي حفظ انقلاب به جز ايستادگي در برابر آمريكا وجود ندارد.


۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...