نسخه چاپی

نمایش آثار هنرمندان ایرانی در نیویورك

همچنین در این نمایشگاه سه برنامه‌ ویژه شامل نمایش عكس‌های «مهرداد محمدی»، مروری بر آثار «شروین پاشایی» و پرفورمنس «دزیره نواب» تدارك دیده شده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، نمایشگاهی از آثار هنرمندان تجسمی ایران از امروز ـ 17 فروردين ماه ـ به همت گالري «شهرزاد» در نیویورک برپا مي‌شود.

گالری «شهرزاد» که ابتکارات تازه‌ای در معرفی آثار هنرمندان تجسمی ایران را در پیشینه‌ هنري خود دارد و صفحه‌ی اینترنتی‌اش جزو پرمخاطب‌ترین صفحات هنري محسوب می‌شود، این‌بار با ابتکاری تازه نمایشگاهی از هنرمندان تجسمی ایران را در نیویورک برپا می‌کند.

این نمایشگاه با عنوان «آخرين تانگو در تهران» در «تیاتر لب» نیویورک برگزار می‌شود و طي آن آثاری از هانیبال الخاص، ژازه تباتبایی، داوود زندیان، شروین پاشایی، کوروش صفی‌نیا، دزیره نواب، نازگل مشتاقی و... به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه سه برنامه‌ ويژه شامل نمایش عکس‌های «مهرداد محمدی»، مروری بر آثار «شروین پاشایی» و پرفورمنس «دزیره نواب» تدارك ديده شده است.

این نمایشگاه از 17فروردین‌ماه (برابر با 5 آپریل) افتتاح مي‌شود و تا یکشنبه - 20 فروردین‌ماه - (برابر با 8 آپریل) ادامه دارد.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...