نسخه چاپی

انصراف معاون مبارك از انتخابات ریاست جمهوری

عکس خبري -انصراف معاون مبارک از انتخابات رياست جمهوري

معاون دیكتاتور مخلوع مصر در بیانیه ای تاكید كرد: من تلاش كردم بر موانع مرتبط با اوضاع كنونی و شرایط لازم برای نامزد شدن در انتخابات از لحاظ مادی، هاهنگی و اداری فائق آیم اما ایم مسئله را در توان خود نیافتم.

معاون دیکتاتور مخلوع مصر که متن بیانیه کناره گیری حسنی مبارک را قرائت کرد از حضور در انتخابات ریاست جمهوری مصر انصراف داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، "عمر سلیمان" شب گذشته اعلام کرد که از حضور در انتخابات ریاست جمهوری مصر انصراف داده است.

معاون دیکتاتور مخلوع مصر در بیانیه ای تاکید کرد: من تلاش کردم بر موانع مرتبط با اوضاع کنونی و شرایط لازم برای نامزد شدن در انتخابات از لحاظ مادی، هاهنگی و اداری فائق آیم اما ایم مسئله را در توان خود نیافتم.

از سوی دیگر روزنامه الجمهوریه مصر امروز در خبری از انصراف احتمالی "احمد شفیق" از دیگر نظامیان ارشد در دوران حکومت مبارک خبر داده است.

در تحولی دیگر، "خیرت الشاطر" نامزد معرفی شده و مورد حمایت اخوان المسلمین در انتخابات ریاست جمهوری مصر تاکید کرد: برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری مصر، هیچ توافقی با ارتش (نظامیان مصر) نداشته و اجرای شریعت اسلامی، اصلی ترین هدفش است.

الشاطر که در دوران حکومت مبارک چندین بار به زندان افکنده شده است، تاکید کرد: میان من و نظامیان هیچ توافقی درباره حضورم در انتخابات وجود ندارد.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...