نسخه چاپی

ایران قسمتی از تاریخ ایتالیا شد

یك روزنامه چاپ ایتالیا نوشت: خولیو ولاسكو افسانه‌ای حالا ایران را هم به قسمتی از تاریخ ایتالیا تبدیل كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، روزنامه معتبر گاتزتا دلو اسپورت چاپ ایتالیا بعد از شکست تیم ملی والیبال این کشور در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال مطلب تندی علیه آتزوری نوشته و به تمجید از تیم کشورمان، خولیو ولاسکو و تماشاگران ایرانی پرداخته است. در این مطلب آمده است:

تیم آسیایی با حمایت دریایی از هوادارانش در حالی که توسط سرمربی پیشین تیم ملی ایتالیا، هدایت می‌شد با نتیجه 3 بر یک از سد ایتالیا گذشت. ایتالیا که پیش از این 5 پیروزی و فقط یک شکست 3 بر 2 در روسیه مقابل این تیم کسب کرده بود، شکست بدی مقابل ایران داشت.

خولیو ولاسکو افسانه‌ای حالا ایران را هم به قسمتی از تاریخ ایتالیا تبدیل کرد. مربی پیشین تیم ملی ایتالیا در خانه خودش، باارزش‌ترین پیروزی تاریخ تیم جدیدش را رقم زد و ایتالیا را مجبور کرد تا در خیلی از برنامه هایش تجدید نظر کند.

چرا بعد از اینکه تیم ملی ایتالیا از بازی با روسیه – قهرمان المپیک - با 4 امتیاز بر می‌گردد حالا مقابل ایران دچار مشکل می‌شود؟! جالب اینکه اصلا مشخص نبود تیم ایتالیا در شهر مودنا میزبان ایران است. چند صد تماشاگر ایرانی حاضر در سالن به اندازه چند هزار تماشاگر، سرو صدا می‌کردند و انگار بازی در تهران انجام می‌شد. هواداران تیم ملی ایران از سراسر ایتالیا برای دیدن این بازی به سالن آمده بودند. به نظر می‌رسید آنها در خانه خودشان تماشاگر بازی هستند و صدای تشویق ایتالیا- ایتالیا تماشاگران تیم ملی ایتالیا در شعارهای فارسی، گم شده بود.

در این بازی، محمد موسوی به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ جهانی والیبال، یک دفاع فولادی مقابل بازیکنان ایتالیا بوجود آورده بود و امیر غفور و رحمان داوودی هم در این دیدار، خیلی خوب ظاهر شدند.

تیم ایران با نتیجه 3 بر یک ایتالیا را شکست داد تا هر 3 امتیاز بازی را بدست بیاورد.

۱۳۹۲/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...