نسخه چاپی

قراردادم تمام شده بود به پرسپولیس آمدم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من قراردادم با تیم ذوب‌آهن به پایان رسیده بود كه با پرسپولیس قرارداد بستم و حالا نمی‌دانم این باشگاه چرا می‌خواهد از من شكایت كند.

پيام صادقيان در حاشيه تمرين امروز تيم فوتبال پرسپوليس با اشاره به شکايت باشگاه ذوب‌آهن از اين بازيکن گفت: وقتي قراردادم با تيم ذوب‌آهن تمام شد، تصميم گرفتم به عنوان يک بازيکن آزاد با بررسي پيشنهاداتي که داشتم پرسپوليس را براي تيم آيندم انتخاب کنم و ديگر نمي‌دانم براي چه مديران ذوب‌آهن از من شکايت کنند اين يک موضوع حل شده است.

به گزارش فارس،صادقيان در خصوص اينکه در دو ديدار پلي‌آف همراه تيم ذوب‌آهن نبود گفت: من طبق قانون بايد در اين دو بازي حضور داشتم اما آقاي ياوري به عنوان سرمربي تيم گفتند لازم نيست من در اين دو ديدار به ميدان بروم و من هم با توجه به بزرگي آقاي ياوري به حرف او احترام گذاشتم.

مهاجم جديد پرسپوليس با اشاره به اينکه شرايط سختي را براي حضور در ترکيب ثابت اين تيم خواهد داشت گفت: براي اينکه در ترکيب ثابت يک تيم قرار بگيريم کار سخت است و اين فقط شامل پرسپوليس نمي‌شود در هر باشگاهي که برويد براي اينکه بتوانيد در ترکيب ثابت قرار بگيريد کار سختي را پيش روي داريد من هم سعي مي‌کنم در پرسپوليس آمادگي خودم را نشان بدهم و مطمئنا هر بازيکني که آماده‌تر باشد از سوي کادر فني در ترکيب اصلي قرار مي‌گيرد.

۱۳۹۲/۴/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...