نسخه چاپی

خبر آلیا از لیست‌پایداری در دور دوم انتخابات

یك عضو جبهه پایداری با بیان اینكه لیست ۲۵ نفره جبهه پایداری 7 اردیبهشت ماه اعلام می‌شود ، گفت: لیست 25 نفره جبهه پایداری در دور دوم به جز ۴ نفر راه یافته به مجلس از نامزدهای لیست دور اول خواهند بود.

به گزارش نما، فاطمه آلیا عضو جبهه پایداری در گفت‌وگو با فارس، با بیان اینکه جبهه پایداری 25 نامزد برای ارائه لیست در دور دوم را مد نظر دارد، اظهار داشت: جبهه پایداری از 25 نفری که در دور اول حضور داشتند و در حال حاضر در بین 50 نفر هستند، حمایت می‌کند.

عضو جبهه پایداری با تاکید بر اینکه ما خبری مبنی بر تصمیمات جبهه متحد که آیا مثل دوره اول چند نفر مشترک را در لیست خود قرار دهند، نداریم، افزود: این تصمیم جبهه متحد هنوز به صورت رسمی اعلام نشده و ممکن است رایزنی داخلی این جبهه باشد.

وی با بیان اینکه در جبهه پایداری از بین 30 نفری که از لیست این جبهه در نوبت اول به مردم معرفی شد، 4 نفر یعنی حدادعادل، ‌مرندی، میرکاظمی و آقاتهرانی رأی آوردند، افزود: در حال حاضر 26 نفر از آن لیست 30 نفره وجود دارد؛ یک نفر از این تعداد نیز نفر 51 است که اگر کاندیدایی انصراف دهد آن یک نفر نیز جزء 50 نفر قرار خواهد گرفت.

آلیا در خصوص زمان ارائه لیست جبهه پایداری نیز یادآور شد: طبق قانون از 6 اردیبهشت ماه که رسما ستاد انتخابات اسامی 50 نفر را اعلام می‌کند تبلیغات قانونی از 7 اردیبهشت شروع می‌شود؛ جبهه پایداری نیز 7 اردیبهشت ماه لیست 25 نفره خود را اعلام می‌کند؛ هر چند که در حال حاضر نیز لیست 25 نفره جبهه پایداری معلوم است چرا که در لیست 30 نفره 4 نفر اول به مجلس راه یافتند و بقیه جزء لیست جبهه پایداری در دور دوم خواهند بود.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...