نسخه چاپی

ایمنی راههای روستایی كشور ارتقا می یابد

معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی گفت: ایمنی راههای روستایی كشور امسال ارتقا می یابد.

سیدحسین میرشفیعی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از راههای روستایی شهرستان خلخال در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش می كنیم با 20 درصد ارتقا شاخص ایمنی راههای روستایی بالای 200 خانوار در كشور شاخص ایمنی راههای روستایی را از 55 درصد فعلی به 75 درصد تا پایان سال افزایش دهیم.

وی با بیان این كه 60 درصد از جرایم دریافتی تخلقات رانندگی در داخل شهرها به شهرداری ها و دهیاری ها اختصاص می یابد گفت: شاخص ایمنی راههای ارتباطی روستایی از محل اعتبارات تخصیصی و دریافت جرایم رانندگی به دهیاری ها تامین و این اعتبار امسال به طور مستقیم در اختیار استانداران قرار خواهد گرفت.

وی ترمیم و روكش آسفالت راههای روستایی بالای 200 خانوار در كشور را از برنامه های در دست اقدام این معاونت اعلام كرد.

وی گفت: امسال برای نخستین بار استفاده از تكنولوژی جدید بكارگیری آسفالت سرد برای پروژه های راههای روستایی در دستور كار قرار گرفته و با انجام این كار مشكل حمل آسفالت گرم از راه دور به محل پروژه های راه روستایی و بار مالی ناشی از این كار حل خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به طولانی شدن فصل سرما در سال گذشته از راهداران و دست اندركاران نگهداری و بازگشایی راههای ارتباطی روستایی استان به ویژه شهرستان خلخال تقدیر كرد.

وی افزود: بیشترین بار كاری در بحث برف روبی و بازگشایی راههای مسدود شده از برف متوجه راهداران اداره راه و ترابری خلخال بود و كاركنان و راهداران این اداره در این امر با جان و دل تلاش كردند كه جای تقدیر دارد.

۱۳۹۱/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...