نسخه چاپی

شهادت مدافع جوان حرم حضرت زینب(س) +تصویر

عکس خبري -شهادت مدافع جوان حرم حضرت زينب(س) +تصوير

علی عباس یاسین جوانی كه تنها ۲۵ سال داشت در اوج برومندی و در حالی كه ۲ كودك ۳ و ۵ ساله داشت، به ندای هل من ناصر و پاسداری از حرم حضرت زینب(س) لبیك گفت و در كنار حرم عمه سادات به شهادت رسید.

به گزارش نما ، وبلاگ بیقرار نوشت: در دنیایی که همه به نوعی در حال زمین‌گیر شدن و زمینی شدن هستند و به خانه‌ای و کاشانه‌ای و زن و فرزندی در نوع حلال خود و در نوع غیر حلال خود دلبسته و مشغول به هزاران بازی این چرخ گردون شده‌اند، هستند جوانمردانی از تبار علی (ع) که در وسط جاذبه‌‌های دنیوی و از کنار سواحل مدیترانه برخاسته‌اند و از زن و فرزند و همه خوشی‌های حلال و حرام دنیا عبور کرده‌اند.

علی عباس یاسین جوانی که تنها 25 سال داشت در اوج زیبایی و برومندی و در حالی که 2 کودک 3 و 5 ساله بنام‌های زهرا و محمد داشت، در قرن 21 به ندای هل من ناصر و پاسداری از حرم حضرت زینب لبیک گفت.

آنانی که فرزند کوچک دارند می‌دانند دل کندن و بریدن از دل مشغولی‌های آینده همسر جوان و فرزندان کوچک چه فضای کمر شکنی است.
علی عباس جمعه در کنار حرم حضرت زینب (س) جایی که خود انتخاب کرده بود به شهادت رسید هستند جوانانی که شبانه روز و با نهایت توان و علی‌رغم بی‌خوابی و خستگی چندین ماهه، دارند جواب کینه‌های عبری، عربی و غربی را نسبت به ایران و ایرانی و محب علی(ع) مخلصانه و بدون هیچ چشمداشتی یک تنه می‌دهند.

  روحش شاد او که به راستی عاشق سید علی خامنه‌ای بود و در صحبت‌هایش او را نشانه مهدی (عج) می‌دانست.

sar1.jpg

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...