نسخه چاپی

گزارش مفصل احمدی‌نژاد به مردم

معاون رئیس جمهور در اجرای قانون اساسی تصریح كرد: رئیس‌جمهور در یك برنامه تلویزیونی به طور مستقیم گزارش مفصلی به مردم ارائه خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از کیهان، حجت‌الاسلام والمسلمين ميرتاج‌الديني در حاشيه مراسم بزرگداشت علامه شيخ حسن شحاته در مسجد ارک تهران در پاسخ به سؤال خبرنگاري مبني بر اين که احمدي‌نژاد گفته در تحويل دادن دولت يکسري ناگفته‌ها دارد آيا شما از اين ناگفته‌ها اطلاع داريد، تصريح کرد: اين حرف‌ها مربوط به تحويل دادن دولت نيست، رئيس‌جمهور هميشه با مردم سخن گفته و اين بار نيز گزارش عملکرد خواهد داشت و از اين حاشيه‌سازي‌هايي که رسانه‌ها مي‌خواهند انجام دهند به دور است.

وي افزود: رئيس‌جمهور ۱۲ تيرماه (امروز) در يک برنامه تلويزيوني به طور مستقيم گزارش مفصلي به مردم ارائه خواهد داد. اين گزارش بسيار جامع است که البته در يک جلسه نمي‌تواند عملکرد هشت ساله دولت را بيان کند.
به گزارش ايسنا، ميرتاج‌الديني با بيان اينکه آيندگان درباره عملکرد دولت قضاوت خواهند کرد، گفت: اين دولت کارهاي زيادي انجام داده و کارنامه عملکرد اين دولت بالاتر از همه دولت‌هاست و اين آمار و گزارش‌ها اين مساله را روشن مي‌کند.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...