نسخه چاپی

حرفهای تند علی دایی خطاب به كامبوزیا

علی دایی ابتدا در خصوص بازی دوستانه مقابل تراكتورسازی اظهار داشت: من خیلی دوست دارم هواداران پرسپولیس این بازی را ببینند اما همه چیز بستگی به نظر شورای تامین استان تهران دارد كه ما ببینیم چه طور می‌توانیم این بازی را برگزار كنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس ، وي افزود: ما در اين بازي به دنبال رفع نقاط ضعف خودمان هستيم تا به هماهنگي صد در صد برسيم. من راجع به بازي هيچ حرفي نمي‌زنم چون اين بازي فقط جنبه تدارکاتي دارد. اين بازي براي دو تيم جنبه آماده‌سازي دارد و ما هم به عنوان يک بازي تدارکاتي به بازي فردا نگاه مي‌کنيم.

دايي در خصوص وضعيت مهرداد پولادي گفت: من دکتر نيستم که بخواهم در خصوص پولادي نظر بدهم اما قرار شد پزشک تيم با دکتر متخصصش صحبتي داشته باشد تا قبل از معاينات انجام شده ببينيم چه طور مي‌تواند به ما کمک کند.

سرمربي قرمزها در مورد حضور مجتبي جباري در پرسپوليس گفت: من اصلا راجع به اين چيزها حرفي نمي‌زنم، چون نمي‌دانم اين مسائل از کجا در مي‌آيد و در باره‌اش صحبت مي‌شود پس بهتر است ما هم در مورد اين مسائل حرفي نزنيم.

دايي در خصوص صحبت‌هاي محمدجعفر کامبوزيا عضو جديد هيئت مديره پرسپوليس که گفته بازيکنان و کادر فني حق ندارند راجع به تغييرات صحبت کنند، گفت: اول از همه من ايشان را نه مي‌شناسم و نه علاقه‌اي دارم اين آقا را بشناسم و اصلا دوست ندارم بيشتر از اين با ايشان آشنا شوم.

وي افزود: من اگر حرفي زدم به خاطر موفقيت و سربلندي پرسپوليس بود. در اين شرايط حساس متاسفانه آمدند و اين مسئله را مطرح کردند که اين موضوع باعث شد تيم دچار حاشيه شوند.

دايي تاکيد کرد: خودتان ديديد بچه‌ها چه طور دچار مشکل شدند، من هم به خاطر اين صحبت کردم چون اجازه نمي‌دهم تيمم به جز تمرين و هدفي که دارد به چيز ديگري فکر کند. ايشان بايد بداند با صحبت‌هايي که انجام مي‌دهد بايد حرمت خودش را نگه دارد و راجع به مسائلي که به ايشان ربط ندارد زياد صحبت نکند و فقط در مورد مسائل مربوط به خودش حرف بزند.

دايي يادآور شد: من نمي‌دانم ايشان از کي پرسپوليسي بوده و يا پرسپوليس را دوست داشته که مي‌آيد يه سري مسائل را مطرح مي‌کند و من همين جا مي‌گويم اگر من درباره اينگونه مسائل حرفي زدم فقط به خاطر شرايط حساس پرسپوليس بود چون هيچ عقل سالمي اين را نمي‌تواند باور کند که در يک ماه چنين تغييراتي تا دولت جديد به وجود آيد.

وي تاکيد کرد: شرايط الان طوري است که ما هم قبول داريم پرسپوليس متعلق به دولت است اما دولت آينده يک ماه ديگر مي‌آيد و اگر صحبتي کردم فقط گفتم اجازه دهيد دولتي که مردم آن را انتخاب کرده تصميم نهايي را بگيرد. دولت جديد اختيار تام دارد تا مديرعامل جديد را انتخاب کند.

سرمربي قرمزپوشان يادآور شد: اينکه ما بياييم و به عنوان دولت حاضر که فکر کنم يک ماه به کارش مانده مديرعامل جديد بگذاريد شما بگوييد اين مديرعامل مي‌خواهد چه کاري انجام دهد و يا چه تغييراتي را مي‌خواهد عملي کند؟ حرف من اين بود الان هم روي حرفم هستم. صحبت‌هاي اين آقا نه برايم جذابيت دارد نه چيز ديگر فقط دوست دارم اين را بدانيد من به خاطر پرسپوليس و مردمي که عاشق اين تيم هستند به اين تيم آمدم و من هم به خاطر عاشق بودن اين مردم اين پست را قبول کردم. حالا آقايان صحبت‌هاي ديگر مي‌کنند و مي‌خواهند برخي جريان‌ها را تحريک کنند، اين مسئله ديگري است.

سرمربي پرسپوليس افزود: من هميشه گفته‌ام در مسائل ورزشي نبايد سياسي عمل کنيم در حالي که مسائلي که در حال اتفاق افتادن بود خيلي سياسي بود. اگر اين آقايي که گفته مي‌شود عضو جديد هيئت مديره است، هنوز نيامده گارد بگيرد نسبت به همه مطمئن باشيد ما هم خيلي از صحبت‌ها را راحت‌تر و آشکارتر انجام خواهيم داد. گارد گرفتن ايشان نسبت به مديرعامل، بازيکنان و کادر فني باعث ايجاد حاشيه و مشکلات براي پرسپوليس مي‌شود. مطمئن باشيد هيچ شخص ورزشي که مديريت خوانده باشد در اين شرايط حساس وارد اين گونه مسائل نمي‌شود. ايشان مي‌گويد 20 سال سابقه مديريت در ورزش دارم، اگر درست بود قطعا اين صحبت‌ها در اين شرايط حساس که همه بايد به فکر پرسپوليس باشيم بيان نمي‌کرد. ما بايدبدانيم صحبت‌هاي ما فقط بايد در جهت کمک به پرسپوليس باشد و باز هم مي‌گويم صحبت‌هايي که من انجام دادم فقط گفتم دولت منتخب مردم يک ماه ديگر مي‌آيد و اجازه دهيد وزير ورزش و سپس تکليف پرسپوليس مشخص شود آن موقع وزير هر تصميمي بگيرد کادر فني،‌بازيکنان مجري آن هستند اما در اين شرايط حساس که ما در حال بازيکن گرفتن و ساختن تيم هستيم به هيچ عنوان اين صحبت‌ها نه قابل دفاع است و نه مطرح کردن.

دايي يادآور شد: من نمي‌دانم ايشان دنبال چه هدفي است که اين مسائل را دنبال مي‌کند و دست بردار نيست. ايشان به نظر من همان در فدراسيون شطرنج خود بنشيند و فوتبال را با شطرنج مقايسه نکند. ما اگر بخواهيم فدراسيون فوتبال را با شطرنج مقايسه کنيم مثل اين است که ايران را با يکي از کوچک‌ترين شهرهاي ايران مقايسه کنند. اين کار درست نيست. ايشان با اين حرف‌ها نمي‌تواند ره صد ساله را يک شبه طي کند.

سرمربي پرسپوليسي‌ها در پايان در پاسخ به سؤالي که با توجه به حضور شما در بايرين مونيخ و فوتبال حرفه‌اي دنيا آيا اعضاي هيئت مديره در طول يک مدت اينقدر مصاحبه مي‌کردند يا خير، گفت: اصلا من مانده‌ام از اين همه حرف باور کنيد من اصلا هيئت مديره بايرن مونيخ و هرتابرلين را نديده و نمي‌شناختم.ولي آقايان هنوز نيامده فقط با مصاحبه به دنبال مطرح کردن خودشان هستند. آقاي عزيز شما که اين همه در عرصه ورزش و فدراسيون شطرنج بوده‌ايد و مي‌گوييد 20 سال سابقه ورزشي داريد آيا به اندازه اين چند روز صحبت کرده بودي و يا از شما مطلب و خبر زده بودند؟ خودتان مي‌توانيد اين مقايسه را انجام دهيد که در اين مدت کوتاه ماشاءالله و هزار ماشاءالله اين همه صحبت کرديد.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...