نسخه چاپی

شهره آغداشلو به "گلاب" جان استوارت پيوست/

جدیدترین پروژه ضدایرانی هالیوود در اردن

"گلاب" قرار است از روی كتاب بیوگرافی مازیار بهاری، خبرنگار ایرانی الاصل بی بی سی ساخته شود.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، جان استوارت مجری با سابقه تلویزیون آمریکا پس از خداحافظی موقت با برنامه تلویزیونی اش به ساخت "گلاب" روی آورد. او حالا در مرحله انتخاب بازیگر قرار دارد.

چندی پیش خبردار شدیم که پیمان معادی بازی در این فیلم را رد کرده است ولی حالا خبر می رسد شهره آغداشلو، بازیگر ایرانی الاصل نامزد اسکار پیشنهاد بازی در این فیلم را پذیرفته است. این بازیگر شناخته شده قرار است در این فیلم نقش مادر مازیار بهاری را بازی کند. کاراکتری که گایل گارسیا برنال بازی آن را پذیرفته است. آغداشلو در سال 2003 بر ای بازی در فیلم دیگری با موضوع ایران، "خانه ای از شن و مه" نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او در فیلم های مطرح هالیوودی نظیر "مردان ایکس" و سریال های مهم تلویزیونی آمریکا مانند "24" و "خانه صدام" بازی کرده. او برای بازی در "خانه صدام" برنده جایزه امی شد.

خبر دیگر در مورد "گلاب" این است که بالاخره محل فیلمبرداری آن در خاور میانه مشخص شده است و گروه برای فیلمبرداری به اردن خواهند رفت. جالب است که "آغداشلو" در اپیزودی از انیمیشن معروف "سیمپسون ها" دوبلور کاراکتری اردنی بوده است.

اسکات رادین، جیمز استوارت و جی جی پریتزکر تهیه کنندگان جدیدترین توطئه رسانه ای بر علیه ایران هستند.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...