نسخه چاپی

بازار سفر، امروز میزبان مسافران است

مشتاقان سفر می توانند از 12 تا 13 تیرماه از ساعت 14 تا 22 و در روز جمعه تا14 تیر ماه از ساعت 10 تا 22 تیر ماه از نمایشگاه بازار سفر بازدید كنند.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، منوچهر جهانيان معاون گردشگري كشور از برپايي نمايشگاه بازار سفر از 12 تا 14 تيرماه جاري در محل سالن حجاب خبر داد و گفت: همزمان با فرا رسيدن فصل تابستان بازار سفر در راستای ارائه پكيج هاي متنوع مسيرها و مقاصد گردشگري در مناطق مختلف كشور برپا خواهد شد.

جهانیان با بيان اينكه نمايشگاه تخصصي بازار سفر به طور متوسط سالي دو بار برگزار مي شود؛ تصریح کرد: برپايي نمايشگاه بازار سفر بي شك نقش موثري در تامين نيازهاي عمومي در راستاي آشنايي و استفاده از خدمات صنعت گردشگري، توزيع سفر به مناطق مختلف كشور و نيز رونق هرچه بيشتر اين صنعت خواهد داشت.

جهانيان در ادامه ارائه تورهاي مسافرتي با قيمت مناسب، قرعه كشي و اهداي جوايز مرتبط با سفر و آشنايي با ظرفيت هاي متعدد صنعت گردشگري كشور از جمله ويژگي هاي این نمايشگاه دانست و گفت: علاقمندان مي توانند از 12 تا 13 تيرماه از ساعت 14 تا 22 و در روز جمعه تا14 تیر ماه از ساعت 10 تا 22 تیر ماه از نمايشگاه بازار سفر بازديد كنند.

شایان ذکر است؛ بيش از 40 دفتر خدمات مسافرتي، مراكز پذيرايي و مشاغل وابسته در اين نمايشگاه، حضور خواهند داشت.

۱۳۹۲/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...